Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zanik mocy po czym powolne jej odzyskiwanie


losiu2002

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Otóż mam problem tego typu że moje autko łapało nolauf, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia i było ok. przez jakiś czas.

Ostatnio jadąc przeciągnąłem go do 3500 obr na dwójce, po wrzuceniu trójki zamulił, odpuściłem trochę gazu, dalej mulił i po przejechaniu kilkuset metrów było czuć jak moc wraca, tak jakby coś się "przestawiało". Czy to może być wina zaworka n-75, czy np. jakiś czujnik mógł paść?? Wiem że pewnie będę musiał logi zrobić, ale nie mam na to czasu teraz(jak tylko znajdę chwilę to wrzucę). Czy ktoś się spotkał z czymś takim?? Dodam że katalizator cały czas siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja miałem takie problemy,węże miałem ok potem podmieniałem n75 i było to samo więc nie było innej rady jak wyczyścić turbawkę.Była wyrażnie zajechana syfem,potem wywaliłem kata i już zapomniałem o problemach :>Śmiga wyraźnie lepiej!!!Radze zrobić to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj to problem zaciętych kierownic spalin w Turbosprężarce.

Turbo do czyszczenia, albo tygodniowa kuracja jeżdżenia powyżej 2000 obrotów.

Pozdrawiam :kawa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga ja się zdejmie przewód to chodzi normalnie, natomiast jak podłączę na krótko podciśnienie to chodzi jak szalona. Jeżdżę zawsze powyżej 2000 ja się nagrzeje. natomiast od wymiany wężyków to się zdarzyło drugi raz a wężyki zmieniane w lipcu. Jak Chodzi normalnie to go przeciągam nawet do 3500. To co opisałem to było przy dynamicznej jeździe i szybkiej zmianie biegu. No cóż, będę musiał znaleźć chwilę i logi porobić. Tylko pytanie czy jak jest w porządku to czy z logów coś wyjdzie, czy lepiej robić logi jak zamuli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję również pamiętać o logu dynamicznym grupy 004 i fajnie byłoby gdybyś w trakcie logów złapał ten efekt przymulenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to nie N75 objawy byś miał takie że po zamuleniu złapał my tryb awaryjny i odmuli go tylko ponowny rozruch silnika a Ty mówisz ze po chwili wraca moc zatem stawiam na turbine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czekaj do wiosny z tym katem tylko wyrzucaj (wydłubaj ze środka) ile to 2 godzinki roboty na kanale i przegonisz autko i obejdzie sie bez demontażu turbinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...