pietrek505 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Witam. Co odpowiada za napięcie na świecach ? Ponieważ przyszły mniejsze temperatury i samochód pali ciężko. Wiec zabrałem się za świece żarowe. Sprawdziłem okazało się że wszystkie uwalone wymieniłem na nowe i radocha, przychodzę na 2 gi dzień i samochód pali tak samo kręci. Więc zabrałem się za zasilanie. Sprawdziłem przejście od świeć do bezpiecznika, od bezpiecznika do przekaźnika i tak: Przekaźnik 202: 15 -zasilanie po stacyjce OK T -załączanie masy (sterowanie prawdopodobnie komputer) nie OK 30 -zasilanie stałe OK 87f-wyjscie na świece przez bezpiecznik Ok Okazuje się że brak masy na T po podaniu innej masy na T świece się grzeją Może być uszkodzony komputer? jakiś czujnik? temperatury? Dodam że kąt synchronizacji wałki ok ok -0,6 do 00
Sztomel Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 musisz pamiętać, że sterownik silnika steruje włączaniem przekaźnika zasilającego świece żarowe podając na niego masę tylko i wyłącznie wtedy jeśli temperatura płynu chłodzącego jest równa lub niższa niż 5*C - inaczej nie wysteruje przekaźnika chyba, że odłączysz wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - wtedy poda zasilanie na świece przez przekaźnik nawet w letnie upały. Podejrzyj zatem sobie Vagiem wskazanie temperatury w 01 Engine, 08 Meas. Blocks, grupa 007, pole 4 - jeśli temp. będzie wyższa niż 5*C to normalne, że świece nie będą zasilane przed uruchomieniem silnika a dopiero po jego uruchomieniu przez około 2 minuty zanim silnik osiągnie temperaturę 30*C - faza dogrzewania silnika.
pietrek505 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 a jest możliwość zmiany żeby grzał np od 10 C ? Ponieważ ciężko pali w tych przedziałach temperatury . Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 nie, jest tylko możliwość wydłużenia czasu grzania ale nie zmiany zakresu temperatur, w których mają świece być podgrzewane.
pietrek505 Opublikowano 3 Października 2010 Autor Opublikowano 3 Października 2010 Co jeszcze może być przyczyną ciężkiego startu PD ?
gradobr Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 witam a jesli odepniemy zasilanie przy czujniku to prad powinien byc na świecach ale jak nie ma to gdzie szukac przyczyny?? przekaznik dobry tylko od tylu przy przekazniku nie ma pradu przy tym 202 bezpieczniki wszystkie dobre chyba ze ktoregos ominalem posiada ktos schemat calej instalacji do swiec kabelek po kabelku? pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się