turdzi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 to nie ma wygladac tylko jezdzic.I tak sa lata swietlne do tego co oferowalo E 9 , 8 i 7
std1984 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 Turdzi: to nie ma wyglądać tylko za pier dal ać co do różnicy z poprzednimi wersjami to naprawdę 1000 lat
turdzi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 std1984 a tak sie zastanawiam jak bys porownal neped E9 do haldexa ktorego moales w S3 ?Ten haldex daje jaos rade czy to taki poc na wode i wuto prowadzi sie dalej jak FWD
std1984 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 std1984 a tak sie zastanawiam jak bys porownal neped E9 do haldexa ktorego moales w S3 ?Ten haldex daje jaos rade czy to taki poc na wode i wuto prowadzi sie dalej jak FWD Nigdy nie miałem S3, tylko A3 w dieslu, RS3 już wyprodukowali więc sprawdzę jak tam napęd daje rade .
turdzi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 std1984 a tak sie zastanawiam jak bys porownal neped E9 do haldexa ktorego moales w S3 ?Ten haldex daje jaos rade czy to taki poc na wode i wuto prowadzi sie dalej jak FWD Nigdy nie miałem S3, tylko A3 w dieslu, RS3 już wyprodukowali więc sprawdzę jak tam napęd daje rade . faktycznie , pomylilem cie z kims innym
Wąski Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Prowadzę test, nie myję samochodu stoi na zewnatrz, ciekawe co folia na to - zmiany temperatury, sól itd Super wyszło i wygląda mój dach już drugą zimę i nie widać żadnych zmian
std1984 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 mój dach już drugą zimę i nie widać żadnych zmian Tak bez niszczenia lakieru to do 30 miesięcy i ponownie oklejasz będzie
Remik-A4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 wyroznia sie z tlumu no i fajnie dmucha mody choc ja bym inne fele wkrecil...ale to rzecz gustu
Gamling Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 tylko sprzęgło i masówka się szybko pali..Daniel już nie raz wymieniał a to prawie 10tysi Chłopaki już mają patent na tańsze i fajniejsze A swoja drogą jak robić X to tylko u nich moim zdaniem.
std1984 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 A swoja drogą jak robić X to tylko u nich moim zdaniem. Obozów gdzie robić jest wiele :gwizdanie:
Gamling Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wiem, jeździłem X z 4Turbo, jeździłem też sporo tą Daniela i różnica jest wyraźna. "Warszawskimi" nie miałem okazji szczerze mówiąc. Pomimo tego wydaje mi się, że zawsze tuner który ma do dyspozycji samochód testowy non stop po prostu będzie go znał lepiej. Zresztą wyniki o których pisał Adamoo też coś mówią.
std1984 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wiem, jeździłem X z 4Turbo, jeździłem też sporo tą Daniela i różnica jest wyraźna. "Warszawskimi" nie miałem okazji szczerze mówiąc. Pomimo tego wydaje mi się, że zawsze tuner który ma do dyspozycji samochód testowy non stop po prostu będzie go znał lepiej. Zresztą wyniki o których pisał Adamoo też coś mówią. W warszawie nie robią softów samochody jadą do Katowic na strojenie lawetą. Ja mam soft z USA i na razie tylko poduszki dyfrów wymieniam na te od X RS i sworznie w skrzyni na mocniejsze
turdzi Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wiem, jeździłem X z 4Turbo, jeździłem też sporo tą Daniela i różnica jest wyraźna. "Warszawskimi" nie miałem okazji szczerze mówiąc. Pomimo tego wydaje mi się, że zawsze tuner który ma do dyspozycji samochód testowy non stop po prostu będzie go znał lepiej. Zresztą wyniki o których pisał Adamoo też coś mówią. czy ja wiem , ja bym powiedzial ze ilosc wysadzonych silnikow tez ma na to wplyw a sa w PL firmy ktore dlubaly juz w EVO zaczynajac od VI czyli dobre 10 lat doswiadczen , ale fak w przypdaku EVO tuner tunerowi nie rowy i roznice sa spore czesta te robione na 360 sa szybsze niz te z deklarowymym 400
Gamling Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Wydaje mi się że najlepiej po prostu przejechać się samochodem robionym przez tunera i samodzielnie porównać. Myślę, że każdy udostępni takie auto.
std1984 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Wiem, jeździłem X z 4Turbo, jeździłem też sporo tą Daniela i różnica jest wyraźna. "Warszawskimi" nie miałem okazji szczerze mówiąc. Pomimo tego wydaje mi się, że zawsze tuner który ma do dyspozycji samochód testowy non stop po prostu będzie go znał lepiej. Zresztą wyniki o których pisał Adamoo też coś mówią. czy ja wiem , ja bym powiedzial ze ilosc wysadzonych silnikow tez ma na to wplyw a sa w PL firmy ktore dlubaly juz w EVO zaczynajac od VI czyli dobre 10 lat doswiadczen , ale fak w przypdaku EVO tuner tunerowi nie rowy i roznice sa spore czesta te robione na 360 sa szybsze niz te z deklarowymym 400 Lub jak seria objeżdża te po sofcie AutoGT
std1984 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Jest Evo .. Są wydatki :polew: Jutro pierwsze odpalenie zakutego :polew: :polew:
rafalekx Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 To Ty wariowałeś w sobotę na 1/8? siakoś średnio :gwizdanie: już lepiej było przyjechać A3ką i objechać tą octavkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się