Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Regulator temperatury chł. // RYSUNEK // pilne


Nosfer

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale nie ma potrzeby wciskania dodatkowego o-ringu na dolna rure od obudowy termo, (wystarczy ten szeroki wewnetrzny) wciska sie to dosc lekko, potem tylko wcisnac wsuwke i tyle.

Odpowietrzyles uklad na wezu u gory, na zalaczonej klimie?

PS

Wiem, ze to kupa roboty, ale lepiej spawdz pompe wody (u mnie wirnik rozsypal sie w drobny mak, i plywal po calym ukladzie chlodzenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze Cie rozumiem, ale nie ma potrzeby wciskania dodatkowego o-ringu na dolna rure od obudowy termo, (wystarczy ten szeroki wewnetrzny) wciska sie to dosc lekko, potem tylko wcisnac wsuwke i tyle.

Odpowietrzyles uklad na wezu u gory, na zalaczonej klimie?

PS

Wiem, ze to kupa roboty, ale lepiej spawdz pompe wody (u mnie wirnik rozsypal sie w drobny mak, i plywal po calym ukladzie chlodzenia)

1) Jest jeden o-ring. - weszło gładko, zatrzask wszedł - trzyma się kupy..

2) Układ bardzo trudno jest odpowietrzyć, mam wrażenie, że jest to niemożliwe :disgust::mysli:

3) pompa wody jest cała - ma metalowe wirniki, przejechane 5 tyś km., nie ma luzów, bo jak ściągnąłem regulator mogłem ją wymacać - no chyba, że się zatarłą i stoi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij wąż koło aq ( tam gdzie się odpowietrza ) na pracującym silniku gdy pompa miesza płyn powinno lecieć "ciurkiem" :wink4: ... jak się tak nie dzieje pompa stoi lub jest powietrze w układzie chłodzenia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z ukladem chlodzenia i jutro wymieniam termo, mam nadzieje ze odpowietrzenie to nieproblem w ALT p.s wirnik pompy wyczułeś po wyciągnięciu termo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to juz zaden,jutro biore od Tom77 wlasciwy,po prostu zly zakup.pzdr

Koniecznie daj cynk jak będziesz jechał !! Muszę wziąć nowy AKU :thumbdown::angry: Yebana kolejne 400zł :kox:

_________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co Nosfer uporałeś sie z tym?? p.s gdzie jest ten zaworek do spuszczenia płynu chłodzącego?? i czy jak ściągnę pasek z Altka nic sie nieprzestawi?? czy to normalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator/Termostat wymieniłem, ale gówno to pomogło..

Padł mi do tego akumulator, więc nawet nie mogę uruchomić silnika, żeby jeszcze raz spróbować odpowietrzyć układ..

czy jak ściągnę pasek z Altka nic sie nieprzestawi?? czy to normalka.

Nic się nie przestawi.. Kluczem francuskim dobrze poluzowuje się pasek. Łapiesz za regulator i przesuwasz w prawo...

Masz tutaj piękny DiY - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1.8T-Thermostat-Replacement

_________________________________________________

p.s gdzie jest ten zaworek do spuszczenia płynu chłodzącego??

Mówisz o odpowietrzaniu ?

Ja upuszczałem tym "zaworkiem", ale niezbyt mi to pomogło:

7i0JS.jpg

Robert mówi o ściągnięciu tego węża:

7iaIr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie przestawi.. Kluczem francuskim dobrze poluzowuje się pasek. Łapiesz za regulator i przesuwasz w prawo...

Można i tak , ale lepiej użyć zwykłego płaskiego klucza nr. 16 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza.

Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić.

Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza.

Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera.

Dolny wąż od nagrzewnicy jest gorący, górny letni.. Z nawiewów daje letnie powietrze, czasem nagle puśći gorące..

Dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górne gorące..

Termostat wymieniony..

Pompa ma całe płytki, nie kręci się jej wirnik (pasek trzyma) - macałem przy wymianie termostatu.

U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić.

Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony.

Też nie mogłem wyciągnąć - trzyma cholerstwo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak gotuje a węże od chłodnicy i nagrzewnicy zimne to albo mocno zapowietrzony (chodź 1.8t po popuszczeniu śrubki praktycznie sam się odpowietrza) albo wirnik na wałku pompy się obrócił i nie miesza.

Jak by chłodnica była zimna a nagrzewnica grzała to termostat się nie otwiera.

Dolny wąż od nagrzewnicy jest gorący, górny letni.. Z nawiewów daje letnie powietrze, czasem nagle puśći gorące..

Dolny wąż od chłodnicy jest zimny, górne gorące..

Termostat wymieniony..

Pompa ma całe płytki, nie kręci się jej wirnik (pasek trzyma) - macałem przy wymianie termostatu.

U mnie nagrzewnica działa, bo klima grzeje jak cholera, mam zimny dolny waz który wychodzi z termo, termostat juz kupiłem musze tylko wymienić.

Nosfer jeżeli chodzi o ten waz to nie mogę go ściągnąć, zdjełem obejmę i nie mogę go ruszyć siedzi jak przyklejony.

Też nie mogłem wyciągnąć - trzyma cholerstwo..

Pompa może mieć płatki ale ośka jest metalowa a wirnik z tworzywa i mogło się obrucić. Częsta awaria w benzynowych R6 w BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o płatkach pompy ? Że mogły się odkleić od trzpienia ?

= pasek chodzi na pompie, ale łopatki się nie kręcą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...