Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 w/g numerów i katalogów turbina BEX-a i AVJ-ta to ta sama turbina :mysli: :mysli: http://en.turbolader.net/Turbochargers/Catalogue-Turbocharger.aspx na pewno nie ta sama Tomuś -zaraz wkleję zdjęcie z AVJ którą osobiście wyjmowałem sprawdzałem w kilku katalogach wszędzie podaja te same dane, to nie jest przypadek
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 K03 z AVJ-ta [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 23:32_________________________________________________w BEXie masz 8 łopatek i większą muszlę nie może być to samo... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 qu....a co auto to inna turbina jutro poprosze kolegów którzy maja BEX-a i AVJ-ta żeby zrobili mi foty turbin zobacze co tam siedzi
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 kilka postów wyżej-masz fotkę K03s-też osobiście wyjmowana przeze mnie z BEXa-auto z pełną historią serwisową,nigdy nie wymieniane,jak wezmiesz dwie turbiny K03s i zwykłe K03-od kopa różnicę widać [br]Dopisany: 10 Październik 2010, 23:40_________________________________________________ to jak wychodzi troche taniej wstawic k03 czy k03s, no i fmic czy dsmic z bex'a w b5 mozna? jak chcesz coś modzić-to wkładaj przynajmniej K04-15,K03s jest żadkością i ciężko dostać z drugiej ręki używkę,a jak masz kupować nowe-to lepiej kupić K04,jeśli masz gdzieś rozbitka BEXa,lub ktoś reza grubiej-to zabierz drugiego IC,wtryski 320 i turbawkę-wiem,kto ma K03s mieszka koło mnie :gwizdanie:
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 mam na warsztacie kilka zajezdzonych KKK z oznaczeniami z jakich silników są dokładnie jutro je pooglądam
Buszek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 wiem,kto ma K03s mieszka koło mnie :gwizdanie: na sprzedaz?
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Tomek-przeciez one różne numery mają k03s- 06B 145 703B K03-29- 058 145 703 wiem,kto ma K03s mieszka koło mnie :gwizdanie: na sprzedaz? nie wiem-zapytam :gwizdanie:
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 juz znalazłem gdzie tkwi diabeł, jak zwykle w szczególach jak mówia moi Koledzy: "...Tomek wygrzebie kazde gów....o..." w tym przypadku tez tak sie stalo ta turbina K03s z pierwszego zdjecia była montowana w AVJ-ie od kwietnia 2002 do konca produkcji tego silnika tj do czerwca 2002, a przed kwietniem 2002 była montowana turbina z drugiego foto produkcja BEX rozpoczęła sie w listopadzie 2002 a turbine ma własnie z koncówki produkcji AVj-ta
Buszek Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Tomek-przeciez one różne numery mają k03s- 06B 145 703B K03-29- 058 145 703 wiem,kto ma K03s mieszka koło mnie :gwizdanie: na sprzedaz? nie wiem-zapytam :gwizdanie: poczekam a takie pytanie lepiej sie wziac za montaz z tata mechanikiem czy dac do zrobienia tam gdzie robia turbawki
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 poczekam a takie pytanie lepiej sie wziac za montaz z tata mechanikiem czy dac do zrobienia tam gdzie robia turbawki ale co? wymiana turbawy?
Dev Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jak masz wszystkie potrzebne klucze, odpowiednia wiedze, kanał lub podnosnik to dasz rade musisz liczyc sie z tym ze kilka srub szlag trafi przy odkręcaniu przy montazu nalezy pamietac o odpowiednim zalaniu turbiny olejem no i musisz kupic nowe uszczelki które sa pomiedzy kolektorem a turbiną oraz turbina a katem stare na pewno nie będa sie nadawac, gorsze jest to że dostepne sa tylko w ASO
domjenick Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Tomek-osobiście wątpie,zeby taki bonus dawali,w postaci większej turbawy-z resztą nie spotkałem się,żeby ktoś z AVJ-tem wspominał coś o takiej turbawie u niego-nawet w pózniejszym BFB-było zwykłe K03-29,trochę to się nie trzyma kupy,bo BFB-163 konie -podnieśli moc softem i wycofali z użytku większe turbo?To samo ze 170 i 180 konnymi?
Dev Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jak wierzyc temu co jest w/g numerow turbin w katalogu KKK to tak podobna sytuacja jest z pompami wtryskowymi VP44, 10 jest w 110 kM AFN-ie a 11 w 90kM ALH, tez jest bonus. zreszta nie ma co sie spierac, rozpietosc czesci w grupie VW jest tak szeroka I roznorodna ze zglupiec mozna I to ze turbina jest taka czy inna wcale mnie nie dziwi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się