Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Zmiana rozrządu


pawell_28

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy chciałbym zmienić pasek rozrządu , rolkę napinającą itd. ,jak zmienić pasek to wiem ,ale nie wiem jak zdiąć zdeżak czy wyciągać chłodnice . Chodzi mi o to jak zabrać sie do zmiany rozrządu od samego początku ,co jest mi potrzebne ,jak to zrobić krok po kroku , gdzie są ukryte śróbki , zatrzaski. jeżeli ktoś wie coś na ten temat to pomocy. z góry dziękuje (mam silnik 1.9tdi , 130KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tak ;) jezeli sam nieznasz sie wogole na wymianie rozrzadu to nie bierz sie za to, bo tylko spaprac sprawe mozesz,silnik itp niz mu pomoc,lepiej znajdz jakis dobry zaklad ,zaplac i miej swiety spokoj na 60-90kkm,pozdro :tongue4:.... ja bym sie bal wymieniac rozrzad niemajac zielonego pojecia co i jak ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wymienić rozrząd nie ma konieczności ściągania przodu, można to zrobić nie demontując zderzaka i chłodnic. Może trwa to troszkę dłużej ale jest wykonalne ( robiłem to już kilka razy).

pozdrawiam

przeciez jezeli nie odsuniesz pasa przedniego, nie ma mowy o podokrecaniu wszystkich srub odpowiednim momentem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zdemontować przód będziesz miał lepszy dostęp a ze ściąganiem przodu nie ma aż tak dużo pracy ok 1.5h i masz zrobione. Ja zaczynam zawsze od osłony silnika.. tylko cześć przednia nie musisz jej ściągać jak nie chcesz ale jest przykręcona do dolnej części zderzaka 6 śrubek..potem odkręcam lampy bo jest lepszy dostęp do śrub mocujących od zderzaka po 3 śrubki na lampę, potem wspomniane śruby mocujące po 3 na stronę, zobaczysz je jak odkręcisz lampy, musisz też odkręcić dwie śrubki od nadkoli i te małe chlapacze z przodu ,odchylić nadkole i pod nimi jest jeszcze po jednej śrubce na stronę.

Jak już to zrobisz musisz wyciągnąć kratki te od halogenów i tam od spodu są śruby mocujące wzmocnienie odkręcasz je ale nie do końca tylko tyle zęby dało się wysunąć zderzak. aha tam biegnie też wiązka od halogenów musisz ją wypiąć, jest po prawej stronie patrząc z przodu. i zderzak już masz wyjęty. Potem odkręcasz śruby od pasa przedniego nie pamiętam ile śrubek. po kilka na stronę no i na koniec podpory wzmocnienia czołowego po cztery śruby na stronę i pas przedni już ci schodzi. Nie trzeba wyjmować chłodnic nic nie musisz ruszać,no może zwróć uwagę na przewody od klimy,są wpięte w takie plastikowe uchwyty warto je odczepić przed odchyleniem pasa, ja osobiście odchylam pas ok 40 cm na dole podpieram go na poduszce silnika a u góry podwiązuje. i już masz super dostęp do rozrządu.. Miłej i udanej wymiany !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...