Tobi_one 1 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam, pracuje w ASO i powiem wam ze malo jest aut z CR zeby mialy wiecej jak 100tys. a problemy to praktycznie tylko zawalajacy sie DPF W poprzedniej generacji PD siadaly pompki w 2.0TDI juz po 50tys. :> Pozdrawiam Gdyby się trafił jakiś powyżej 100 tys daj znać i napisz jak się sprawują oj tak przydadza się takie informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diaz34 0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 No spoko jak cos takiego tylko bedzie to napewno sie odezwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 No spoko jak cos takiego tylko bedzie to napewno sie odezwe I takich nam tu trzeba Bo ja nad dieslem w b8 dziesec razy sie zastanowie po doswiadczeniach z b7. Z gazami mam jak najbardziej pozytywne doswiadczenia, ale do TFSI jeszcze z tym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się