poziek Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Chciałem wbić się z małym pytaniem. Mam do zregenerowania parownik ale chciałbym kupić cały nowy. Jaki najlepszy polecilibyście do pojemności 3.0L ?? :gwizdanie:
Buba Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Chciałem wbić się z małym pytaniem. Mam do zregenerowania parownik ale chciałbym kupić cały nowy. Jaki najlepszy polecilibyście do pojemności 3.0L ?? :gwizdanie: Poziu jaka moc bo nie od pojemnosci tylko cylindry i moc. Moze zadzwon do bluelpg tam gdzie juz kilku montowalo i ci powiedza
sołtys85 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Chciałem wbić się z małym pytaniem. Mam do zregenerowania parownik ale chciałbym kupić cały nowy. Jaki najlepszy polecilibyście do pojemności 3.0L ?? :gwizdanie: Jeśli mała moc silnika to magić jet III za jakieś 160zł. Jak silnik bardziej wyżyłowany to scorpion GT ale już dużo droższy. Ewentualnie KME gold. Podaj ile kucy to ma?
poziek Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 Renault Safrane 3.0L 12V 168 KM :gwizdanie:
sołtys85 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 magic jet III będzie odpowiedni i do tego najtańszy jeśli chodzi o instalację sekwencyjną?
poziek Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 u mnie nie ma sekwencji mam II gen tylko nie na śrubie a na tym elektrozaworze
sołtys85 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 u mnie nie ma sekwencji mam II gen tylko nie na śrubie a na tym elektrozaworze A jaki masz teraz reduktor? Jeden masz czy 2? Do drugiej generacji to polecam ''tomasetto at07 super'' w przyzwoitych pieniądzach lub najgórniejsza półka lovato major :naughty: do 220KW. A dlaczego nie chcesz regenerować obecnego? Jakieś 2 godz roboty z myciem rąk.
poziek Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 Mam jeden parownik Zavoli. Byłem w zakładzie i twierdzą, że trzeba go zregenerować bo nie działa juz za dobrze regulacja. Podobno nie ma zestawów naprawczych do tego parownika. Choć na allegro cos znalazłem: http://motoallegro.pl/komplet-naprawczy-reduktora-zavoli-ge-oryginal-i1231723758.html Czy może jednak kupic nówkę parownik i mieć wszystko w pupie ?[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 12:39_________________________________________________tego at07 super znaleźć nie mogie
sołtys85 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Są membrany a regeneracjia jest banalna brałem og gościa autogaz7. Zavolak jest do 130KM i trzeba go koniecznie wymienić na coś większego no chyba ze jeździsz do 3tyś obr/min. Zadaj pytanie sprzedającemu pewnie ma w ofercie ale nie wystawia bo to mało populary reduktor.
poziek Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 spoko po przemysleniu zapadla decyzja zeby kupic nowy reduktor pod wieksza moc... Na allegro leza reduktoru lovato po 195 zeta do 190 KM. Moze byc ?[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 22:43_________________________________________________to jeszcze jedno pytanie czy zakladac nowy parownik czy moze jednak zdecydowac sie na BLOS ?
sołtys85 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 spoko po przemysleniu zapadla decyzja zeby kupic nowy reduktor pod wieksza moc... Na allegro leza reduktoru lovato po 195 zeta do 190 KM. Moze byc ?[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 22:43_________________________________________________to jeszcze jedno pytanie czy zakladac nowy parownik czy moze jednak zdecydowac sie na BLOS ? Ten lovato będzie tak na styk. Producenci zawsze zawyżają moce do jakich reduktor daje radę. Do blosa to też reduktor. Blos to inaczej gaźnik do gazu. Odczujesz wzrost mocy jak wywalisz zwęzkę z dolotu. Jak jeździłem na blosie to auto dostało jakby skrzydeł ale ciężej trochę zapalało (trzeba jeden obrót rozrusznika więcej). U mnie spalanie wzrosło ale może dlatego, że wyżej sie kręciło auto bo w koncu zaczęło jechac. Mega plusem blosa jest to, że obroty jałowe są jak skała nie do ruszenia. Nwet jak mi rury dolotowe przepruchniały po zimie i były dziurawe jak sito obroty nadal na 800. Cięzko to troche ustawić ale na afr da sie to opanować.
poziek Opublikowano 16 Października 2010 Autor Opublikowano 16 Października 2010 aaaa Panie Soltysie to ja myslalem, ze ten blos jest zamiast parownika no to na allegro poza tym parownikiem kawiorowym za 375 zeta to nie widze nic dla siebie
sołtys85 Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 A dzwoniłes do gościa autogaz7 lub do jacusia z białegostoku? Na pewno znajdą coś dobrego. No niestety ale do blosa niezbędny jest reduktor.
poziek Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Nowy reduktor onboard. Gdzie jechać na instalację BLOSa ? :gwizdanie:
sołtys85 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 A co kupiłeś, gdzie i za ile? Co do blosa to trudniejsza sprawa. Kto tu może to zamontować w wawie. Może sam popróbujesz poczytaj forum http://lpg-forum.pl/
poziek Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 W końcu reduktor lovato nowy wleciał. Ten za 195 zeta. Ale walki z LPG ciąg dalszy... Mam 3 tryby pracy: 1. benzyna 2. przełączanie się na gaz - dioda mryka jak osiągnie temperaturę i przełącza się automatycznie na gaz 3. tryb awaryjny odpalania na gazie i jazdy na gazie - ten tryb odłącza zasilanie pompy paliwa Czasami mam tak, że mi odłącza pompę paliwa mimo, że mam tryb 2. Muszę wtedy odłączyć akumulator, żeby zresetowało wszystko i dopiero wtedy wraca wszystko do normy. Macie jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje ? Jakiś sterownik się psuje czy jak ?
sołtys85 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Poprawnie założona instalacja nigdy nie powinna odłączac pompy paliwa. Pewnie jakiś oszczędny gazownik założył przekąźnik czasowy na pompę, żeby sie nie niszczyła jak silnik pracuje na gazie. Może ten przekaźnik sie sklejać i dlatego takie warjacje. A jaki masz sterownik LPG może tam coś jest poprzestawiane i bez kabelka i lapka ani rusz. A instalacją przełacza sie po osiągnięciu jakiejś konkretnej temperatury? a nie przypadkiem po osiągnieciu 2 tyś obr/min?
poziek Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Dzisiaj znowu pompa zaczęła działać Gaz w pozycji automatycznego przełączania się włącza gaz mimo że jest zimny silnik po dodaniu gazu ponad 2500rpm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się