kwiatek30-76 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Witam jestem nowy ale mam ogromny problem z obrotami.Skacza po wyrzuceniu biegu od 500 do 1500. Przy hamowaniu silnikiem nie ma tego obiawu.Wymienilem juz: przewody,swiece,przeplywomierz,przepustnice,czujnik halla i...... zabraklo mi pomyslow.Ratujcie. Auto stoi juz u 4 mechanika i nie daja sobie z tym rady.Na gazie na razie nie jezdze bo chce bezyne wyprowadzic na prosta.Rozdzielacz tez byl sprawdzony.
wojtek26 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 A szczelnosc dolotu,przepływka były sprawdzone. Czy cały czas one faluja czy sie uspokajaja i jest juz OK.
kwiatek30-76 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Witaj. Szczelnosc jest sprawdzona-ok! Przeplywka tez ok! A wyglada to tak: jak jedziesz i zmieniasz biegi to nie ma skokow.Dopiero jak wyzucisz na luz lub wcisniesz sprzeglo i masz wcisniete to zaczynaja juz skakac nawet 200-1600 nawet jak wcisne chamulec to sa skoki ale nie az tak duze.Auto juz 2 tydzien u mechanika i dalej nie wiedza co to jest!! :thumbdown: dodam ze prawie juz nie skakaly ale odlaczyli akumulator na chwile i zaczelo od nowa skakac nawet bardziej!
wojtek26 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Sprawdz czy przepustnica jest zaadaptowana, jezeli zmieniłes przepływke i przepustnice bez wykasowania korekt długo/krótko terminowych i bez adapatacji to różne rzeczy moga sie dziac.
kwiatek30-76 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Mimo iz mam swoje lata-nie jestem stary-to nie wiem jak to samemu zrobic.... lub sprawdzic czy to mechanicy zrobili. ;(
wojtek26 Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Wejdz do kanału 098 i prawdz czy przepustnica jest zaadaptowana oraz w bloki pomiarowe ( w twoim silniku nie jestem pewnien) 009,010 i tam sa korekty długo/krótko terminowe i sprawdz ich wartosci
kwiatek30-76 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Narazie dziekuje :> Sprawdze mechanikow POZDRAWIAM.
Bla Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Miałem podobne objawy, ale na włączonej klimatyzacji lub grzaniu lusterek. Długo szukałem przyczyny, nie znalazłem, a objawy ustały... nie wiem... wraz ze zmianą pogody. Dodam, że działo się to tylko w gorące dni..
kwiatek30-76 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Witam Bla. Wymienili juz u mnie wszystko co sie da z czesci mechanicznych.Ale ostatnio dalo mi do myslenia to iz, jak z rana jest wilgotno-mgla,opoady- i od razu nie chce odpalic( 2lub3 razy go odpalam)to obroty swiruja. Ale jak jest sucho i od razu odpali -teraz z lekkim mrozem- to jest wszystko idealnie. Przyczyna niby siedzi w elektryce ale szukaja dalej. Jesli uda im sie zrobic to na pewno podam do wiadomosci co to bylo bo to dosc czesty problem.[br]Dopisany: 20 Październik 2010, 13:35_________________________________________________Witam wszystkich. Do tego co pisalem wyzej niestety dochodzi wymieniony aparat zaplonowy, cewka,czujnik halla juz drugi raz. i dalej skacza jak opentane 500-1500. RATUJCIE BO JUZ MECHANIK SAM NIE WIE CZEGO MA SZUKAC!!! ;(
baraka Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 sprawdz czy zaplon niejest za wczesny
kwiatek30-76 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 Witam Kolegow. Drogi Kolego Baraka czemu dopiro teraz mi to powiedziales . Wlasnie dzisiaj doszedlem ze kolo posrednie mi przestawil jak zmienial rozrzad. Auto stalo 3 tyg u mechanika!!!!! :> Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo-auto mam bardzo dokladnie sprawdzone!!!
Omenos Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Witam. Mam takie same objawy. A więc co u Ciebie było nie tak ?
WinterOOOO Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 A przewody podciśnienia i odmę sprawdzaliście?? w mojej poprzedniej niuni (1.6 ADP) miałem to samo i przyczyną była pęknięta odma i przewód podciśnienia Po zaklejeniu taśmą izolacyjną zero falowania koszta naprawy znikome
Omenos Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Nie, nie sprawdzaliśmy, w środę pojade to sprawdzimy, bo dnerwuje mnie to jeżdżenie z tym
WinterOOOO Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Nie musisz nigdzie jechać tylko macha w górę i szukamy
Omenos Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Ja się do tego nie nadaje;) Kończyłem samochodówkę ale aż tak bardzo się nie znam zapłon bym sprawdził ale też nie bardzo wiem jak
kwiatek30-76 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam. Niestety nastepni diagnosci walcza z tymi obrotami.Jak cos wymysla to dam znac Odma i podcisnienie sprawdzone juz z 5 razy,przepustnica i krokowy tez,aparat przewody swiece tez.
Omenos Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 To mamy taki sam problem tylko u mnie doszedl teraz problem z immo:/
kwiatek30-76 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam Kolegów. Autko dalej świruje z obrotami. Teraz znaleźli ze aparat zapłonowy nie zawsze daje sygnał na pierwszy cylinder.Teraz pytanie do Was drodzy koledzy- czy to morze być aparat skoro auto jeździ normalnie a przychodzi moment ze skaczą przez chwile 500-1500. Raczej po wciśnięciu sprzęgła sie uspokajają.Nadmieniam ze jak jest zimny na ssaniu to nie ma problemu. A jeszcze morze to ważne ale jak skręcę kola na max to wtedy tez zaczynają świrować, ale komp pokazał im tylko aparat zapłonowy.Reszta posprawdzana jak wyżej pisałem- :wallbash: :wallbash: :no: juz po kilka razy
Luka3s Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Jeżeli skręcasz kierownicą i obroty z optymalnych spadają na chwile na mniejsze, to nie jest to nic dziwnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się