Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Skaczące obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy ale mam ogromny problem z obrotami.Skacza po wyrzuceniu biegu od 500 do 1500. Przy hamowaniu silnikiem nie ma tego obiawu.Wymienilem juz: przewody,swiece,przeplywomierz,przepustnice,czujnik halla i...... zabraklo mi pomyslow.Ratujcie. Auto stoi juz u 4 mechanika i nie daja sobie z tym rady.Na gazie na razie nie jezdze bo chce bezyne wyprowadzic na prosta.Rozdzielacz tez byl sprawdzony.

Opublikowano

A szczelnosc dolotu,przepływka były sprawdzone. :mysli: Czy cały czas one faluja czy sie uspokajaja i jest juz OK.

Opublikowano

Witaj. Szczelnosc jest sprawdzona-ok! Przeplywka tez ok! A wyglada to tak: jak jedziesz i zmieniasz biegi to nie ma skokow.Dopiero jak wyzucisz na luz lub wcisniesz sprzeglo i masz wcisniete to zaczynaja juz skakac nawet 200-1600 nawet jak wcisne chamulec to sa skoki ale nie az tak duze.Auto juz 2 tydzien u mechanika i dalej nie wiedza co to jest!! :thumbdown: :thumbdown: dodam ze prawie juz nie skakaly ale odlaczyli akumulator na chwile i zaczelo od nowa skakac nawet bardziej!

Opublikowano

Sprawdz czy przepustnica jest zaadaptowana, jezeli zmieniłes przepływke i przepustnice bez wykasowania korekt długo/krótko terminowych i bez adapatacji to różne rzeczy moga sie dziac.

Opublikowano

Wejdz do kanału 098 i prawdz czy przepustnica jest zaadaptowana oraz w bloki pomiarowe ( w twoim silniku nie jestem pewnien) 009,010 i tam sa korekty długo/krótko terminowe i sprawdz ich wartosci

Opublikowano

:hi: Miałem podobne objawy, ale na włączonej klimatyzacji lub grzaniu lusterek. Długo szukałem przyczyny, nie znalazłem,

a objawy ustały... nie wiem... wraz ze zmianą pogody. Dodam, że działo się to tylko w gorące dni..:mysli:

Opublikowano

Witam Bla. Wymienili juz u mnie wszystko co sie da z czesci mechanicznych.Ale ostatnio dalo mi do myslenia to iz, jak z rana jest wilgotno-mgla,opoady- i od razu nie chce odpalic( 2lub3 razy go odpalam)to obroty swiruja. Ale jak jest sucho i od razu odpali -teraz z lekkim mrozem- to jest wszystko idealnie. Przyczyna niby siedzi w elektryce ale szukaja dalej. Jesli uda im sie zrobic to na pewno podam do wiadomosci co to bylo bo to dosc czesty problem.[br]Dopisany: 20 Październik 2010, 13:35_________________________________________________Witam wszystkich. Do tego co pisalem wyzej niestety dochodzi wymieniony aparat zaplonowy, cewka,czujnik halla juz drugi raz. i dalej skacza jak opentane 500-1500. RATUJCIE BO JUZ MECHANIK SAM NIE WIE CZEGO MA SZUKAC!!! ;( :wallbash:

Opublikowano

sprawdz czy zaplon niejest za wczesny

Opublikowano

Witam Kolegow. Drogi Kolego Baraka czemu dopiro teraz mi to powiedziales :wink4:. Wlasnie dzisiaj doszedlem ze kolo posrednie mi przestawil jak zmienial rozrzad. Auto stalo 3 tyg u mechanika!!!!! :> Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo-auto mam bardzo dokladnie sprawdzone!!!

Opublikowano

A przewody podciśnienia i odmę sprawdzaliście?? :naughty: w mojej poprzedniej niuni (1.6 ADP) miałem to samo i przyczyną była pęknięta odma i przewód podciśnienia :) Po zaklejeniu taśmą izolacyjną zero falowania :rolleyes: koszta naprawy znikome :polew:

Opublikowano

Nie musisz nigdzie jechać tylko macha w górę i szukamy :cool1:

Opublikowano

Witam. Niestety nastepni diagnosci walcza z tymi obrotami.Jak cos wymysla to dam znac :wallbash::thumbdown:

Odma i podcisnienie sprawdzone juz z 5 razy,przepustnica i krokowy tez,aparat przewody swiece tez.

Opublikowano

Witam Kolegów. Autko dalej świruje z obrotami. Teraz znaleźli ze aparat zapłonowy nie zawsze daje sygnał na pierwszy cylinder.Teraz pytanie do Was drodzy koledzy- czy to morze być aparat skoro auto jeździ normalnie a przychodzi moment ze skaczą przez chwile 500-1500. Raczej po wciśnięciu sprzęgła sie uspokajają.Nadmieniam ze jak jest zimny na ssaniu to nie ma problemu. A jeszcze morze to ważne ale jak skręcę kola na max to wtedy tez zaczynają świrować, ale komp pokazał im tylko aparat zapłonowy.Reszta posprawdzana jak wyżej pisałem- :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash::no: :no: :no: juz po kilka razy

Opublikowano

Jeżeli skręcasz kierownicą i obroty z optymalnych spadają na chwile na mniejsze, to nie jest to nic dziwnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...