Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z odpalaniem


lukashgl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Problem jak cholera....

2 miesiace temu + 3000 km temu robilem rozrzad. MEchanik powiedzial ze to tyle i ze spoko moge jezdzic. Wczoraj przyjechalem do domu z trasy (okolo 150km). Dzis rano nie moglem odpalic auta padl mi akumumator... Ale spoko "mowie sobie naladuje i bedzie git". No i nie bylo auto nie chcialo zapalic... Krecac stacyjką lecial dym z rury ale auto nie zapalilo... No to mowie sobie "swiece" nie licze ze za 6 swiec dalem prawie 600zł. No i luz auto wystartowalo bez problemu.

Osobicie pale papierosy ale nie w aucie! Wiec zapalilem sobie petka i samochod zeby soe nagrzal i stoje z boku... po okolo 5 min auto samo sie wylaczylo i nie dziala... teraz jak krece to nawet dym z ruzy nie leci... nie wiem co jest grane... jak krece to widze jak paliwo przechodzi przez rurke wiec to tez chyba nic od pompy...

jestem zielony i nie wiem co mam zrobic... jutro mam je odcholowac do mechanika ale boje sie zeby znowu mnie nie zaladowal w balona... bo mi moze pokazac czesc z malucha a ja nie rozruznie czy to faktycznie maluch audi czy porsze...

pomocy mial ktos kiedys taka kacje ? co to moze byc ? oleje i wszystkie inne zeczy typu filtry wymienione..??

:shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musi być brak paliwa skoro zgasł. Albo coś z immo?

Paliwo jest i napewno Ok bo tankuje zawsze na schellu. A co to jest immo?

imobilaiser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4-ro cylindrówkach jest wtyczka na 8 pinów + osobno kabel do zaworu na pompie.Przeglądałem etke i u ciebie wtyczka ma 9 pinów i może mieć ten kabel właśnie tam,więc może być problem.Ale pompe możesz oblukać czy jest tam jakiś pojedynczy przewód.

Bezpieczniki też możesz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AKN ma pompę paliwa w zbiorniku więc paliwo bedzie podawane jeśli jest, ale lubi się zapowietrzać więc odkręć przewód dolotowy z kolektora koło ABS-u i psiknij nieco starta i kręć. Jak zapali to wiadomo dziura w przewodzie i łapie powietrze a jak nie zapali to kup filtr paliwa i wymień bo mzliwe że się zapchał bo teraz to już zimno się robi. Tylko go zalej paliwem bo baterii braknie zeby się odpowietrzył sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...