Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z odpalaniem


lukashgl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Problem jak cholera....

2 miesiace temu + 3000 km temu robilem rozrzad. MEchanik powiedzial ze to tyle i ze spoko moge jezdzic. Wczoraj przyjechalem do domu z trasy (okolo 150km). Dzis rano nie moglem odpalic auta padl mi akumumator... Ale spoko "mowie sobie naladuje i bedzie git". No i nie bylo auto nie chcialo zapalic... Krecac stacyjką lecial dym z rury ale auto nie zapalilo... No to mowie sobie "swiece" nie licze ze za 6 swiec dalem prawie 600zł. No i luz auto wystartowalo bez problemu.

Osobicie pale papierosy ale nie w aucie! Wiec zapalilem sobie petka i samochod zeby soe nagrzal i stoje z boku... po okolo 5 min auto samo sie wylaczylo i nie dziala... teraz jak krece to nawet dym z ruzy nie leci... nie wiem co jest grane... jak krece to widze jak paliwo przechodzi przez rurke wiec to tez chyba nic od pompy...

jestem zielony i nie wiem co mam zrobic... jutro mam je odcholowac do mechanika ale boje sie zeby znowu mnie nie zaladowal w balona... bo mi moze pokazac czesc z malucha a ja nie rozruznie czy to faktycznie maluch audi czy porsze...

pomocy mial ktos kiedys taka kacje ? co to moze byc ? oleje i wszystkie inne zeczy typu filtry wymienione..??

:shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musi być brak paliwa skoro zgasł. Albo coś z immo?

Paliwo jest i napewno Ok bo tankuje zawsze na schellu. A co to jest immo?

imobilaiser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4-ro cylindrówkach jest wtyczka na 8 pinów + osobno kabel do zaworu na pompie.Przeglądałem etke i u ciebie wtyczka ma 9 pinów i może mieć ten kabel właśnie tam,więc może być problem.Ale pompe możesz oblukać czy jest tam jakiś pojedynczy przewód.

Bezpieczniki też możesz sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach