Zaleczeq 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 2 sondę to chyba tuner wyłączał udiemu dobrze mowie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azx 0 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 coś mi się wydaje ze nie da tak sobie się wyłączyć działania jakiego kolo wiek czujnika w ECU silnika żeby to zrobić trzeba wgrać nowy soft w ECU który by nie uwzględniał działania danego czujnika ...ale nie jest to takie łatwe pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 no nie jest dlatego tak jak mówiłem mi wyłączył tuner podczas robienia programu, Rogal na mineralnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azx 0 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 a co masz wsadzone zamiast kata ? - strumiennice ? czy zwykłą rurę 2" ? Ja z swej strony słyszałem i widziałem ze sondę ta co jest za katem podnosi się ok 4 cm taką specjalna mufą i po mimo ze nie ma kata to jest ok ...sonda pracuje prawidłowo ...ale tego jeszcze nie testowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Ja też nie testowalem, jednym podobno działa innym nie, zamiast kata mam test pipe czyli rura z kwasowki 2,5 cala przykrecana na dwóch flanszach w miejsce kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azx 0 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 gdzie taką test pipe można kupić ? chyba wyp.....ole kata bo już siły nie mam z tym parchem ... Jaka masz instalacje lpg ? jakiej firmy sterownik wtryski itp ...chcem porównać do swych "bebechów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 nie mam LPG i nie będę miał, w działach rabaty promocje masz ofertę użytkownika o nicku Bakuś, napisz do niego zrobi ci test pipe z otworami na dwie sondy, na drugą zrobi ci również tą tulejkę oddalającą sondę od strumienia spalin, być może zadziała, ale i tak polecam ci doprowadzić autko do porządku i jechać na program pozdro i nie łam się, to super samochody i super silnik, tylko mało jest mechaników znających się na rzeczy i warto się samemu zorientować we wszystkim, kup sobie vag, czytaj dużo forum i za jakiś czas będziesz miał sporą wiedzę i zaradzisz sam niejednemu problemowi w aucie[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 00:52_________________________________________________acha podmień cewki z 1 na 2 cylinder, z 3 na 4, i zobacz czy błędy się przeniosą na 1 i 3 cylinder czy nadal będą na 2 i 4, acha zrób jeszcze logi dynamiczne, grupa 3, 115, i 033, trzeba sprawdzić przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azx 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 jesli mowa o cewkach ...to własnie padła na 1 cylidrze ... czekam na nową softa mam ... i co nieco się orientuje w tych sprawach tzn w diagnostyce ( pracowałem w fachu tym troszkę ) czekam na cewkę i dam znać[br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 12:33_________________________________________________chyba problem rozwiązany przyczyną były wtryski gazowe i źle zrobiona mapa wtrysku po wymianie i ponownym zrobieniu mapy wtrysku wszystko ustąpiło - żadnych kodów !!! może przyczyna były cewki ? nie wiem ale wymieniłem wszystkie z oryginałów na oryginały , bo padły mi 2 jedna pod drugiej ! Ale zrobienie porządnie mapy to nie takie proste ! Ten silnik to "kawał mędy" - strasznie wybredny ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek08 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Sądzę że podstawową przyczyną były cewki zapłonowe. Przerobiłem 3 przypadki w 1,8T i cewki w tych silnikach na ogół padają seriami jedna po drugiej. Mniej odczuwalne w początkowej fazie na benzynie a na gazie nie ma litości i od razu czuć że auto nie jedzie. Gaz jest dobrze tolerowany przez te silniki pod warunkiem prawidłowego montażu i ustawień. Katalizatory na tyle potaniały że nie warto kombinować tylko wymienić i wszystko będzie grało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek1985 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Moja przygoda z tym problemem jeszcze trwa.Autko 2004r 1.8t avant od 8m-cy BRC. Od 4 miesięcy mam problem z odpalaniem na zimnym i pływaniem obrotów.Przez ten okres wymieniłem rozrząd,świece,filtry,nowe mapy do LPG+filtr,przepustnica wyczyszczona.Padła cewka na czwartym-tez jest już nowa,pompa paliwa jest ok.Problem nie znika zastanawiam się czy nie podjechać do ASO.Mój mechanik nie wie co to jest.Radzi wymieniać stopniowo najtańsze rzeczy,które mogą być przyczyną,ale powoli zbiera mi się niezła suma i trochę mnie zaczyna to wk... Może w ASO postawią szybką diagnozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się