Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ABC] Przyspiesza tylko do 4tyś


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

problem jest jak w temacie autko wmiare przyspiesza do 4tyś ale powyżej dosłownie stoi w miejscu. Dzisiaj przetrzymałem ją na 3ce gaz w podłoge dociągła do 5tyś i ani deka więcej na lpg kiedy przerzuciłem na pb to nawet zaczeła zwalniać poprostu brakuje jej mocy na vagu zero błędów ,świece, filtr powietrza wymienione brak pomysłu prosze o pomoc :>

Opublikowano

Powodów może być kilka, zacznij od wyczyszczenia przepustnicy,sprawdzenia sond, sprawdzenia (uszczelnienia) dolotu, może skracanie dolotu w kolektorze się posypało :mysli:

Opublikowano

Sondy do sprawdzenia, sprawdz wężyk łączący kol ssacy z czujnikiem podcisnienia kol. ssacego. Jezeli masz sekwencje to sprawdz jakie masz czasy wtrysku max jezeli masz 2 generacje to sie nie dziw ze nie chce sie krecic wyzej.

Opublikowano

Wtryski lpg były wymieniane 3mc temu,i do tej pory było ok od 2tyg zaczeła słabnąć zastawnawia mnie to że na pb przestała ciągnąć, dużo rozbierania jest aby przepustnice wyczyścić? Jakie skracanie dolotu się posypalo ? nie łapie oco chodzi :( Problemy z sondą chyba na vagu powinno pokazać.

Opublikowano

ja i tak bym sprawdzil!a wymycie przepustnicy sprawy nie rozwiaze chociarz moze troche pomoc!juz predzej przeplywomierz moze pomoc!bo jak ty mu w gaz a on zgas to albo niema pb,lpg albo powietrza![br]Dopisany: 24 Październik 2010, 08:26_________________________________________________nie wymienil tylko sprawdzil!

Opublikowano

W tym silniku nie ma przepływki więc to odpada, skracanie dolotu to taka plastikowa łopatka w kolektorze ssącym która w zależności od obrotów silnika skraca dolot powietrza i powoduje to że silnik dostaje kopa ( w ABC od ca. 3,5tyś obr.) i czuć wyraźne przyśpieszane, jeśli chodzi o sondy to naj lepiej podjechać do kogoś kto się zna, jakie powinny być wskazania sond na ciepłym silniku (w jakich zakresach powinny oscylować), sondy dostają po pupie przez junkersa i może zaczynają szwankować co nie znaczy że będzie błąd na vagu, no i wypadało by sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe i szczelność dolotu. :hi:

Opublikowano

sorry że odświeżam stary posta ale nadal nie uporałem sie z tym problemem teraz po podpieciu vaga mam błedy takie jak regulacja lambda poza specyfikacą i regulacja lambda 2 poza specyfikacja po skasowaniu błędów i podnownym ostrym gazowaniu oczywiście zamulajacym wyskakuja te same blędy

Opublikowano

a odpala Ci dobrze?? ja mam podobny problem z tym ze potrafi kichnac na na lpg jak i na pb. sprawdzilem cisnienie na tlokach :kwasny: i szok na drugim prawie wogole nie bylo cisnienia. teraz trzeba zwalic glowice i wymienic zaworek. koszt okolo 1000 do 1500

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...