mlodysowa Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Witam, problem jest jak w temacie autko wmiare przyspiesza do 4tyś ale powyżej dosłownie stoi w miejscu. Dzisiaj przetrzymałem ją na 3ce gaz w podłoge dociągła do 5tyś i ani deka więcej na lpg kiedy przerzuciłem na pb to nawet zaczeła zwalniać poprostu brakuje jej mocy na vagu zero błędów ,świece, filtr powietrza wymienione brak pomysłu prosze o pomoc :>
janSerce Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Powodów może być kilka, zacznij od wyczyszczenia przepustnicy,sprawdzenia sond, sprawdzenia (uszczelnienia) dolotu, może skracanie dolotu w kolektorze się posypało
wojtek26 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Sondy do sprawdzenia, sprawdz wężyk łączący kol ssacy z czujnikiem podcisnienia kol. ssacego. Jezeli masz sekwencje to sprawdz jakie masz czasy wtrysku max jezeli masz 2 generacje to sie nie dziw ze nie chce sie krecic wyzej.
ynterprajs Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 trzeba lpg do kompa zapiac i zobaczyc co sie dzieje byc moze wtryski błedna cyne dostaja!
mlodysowa Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 Wtryski lpg były wymieniane 3mc temu,i do tej pory było ok od 2tyg zaczeła słabnąć zastawnawia mnie to że na pb przestała ciągnąć, dużo rozbierania jest aby przepustnice wyczyścić? Jakie skracanie dolotu się posypalo ? nie łapie oco chodzi Problemy z sondą chyba na vagu powinno pokazać.
ynterprajs Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 ja i tak bym sprawdzil!a wymycie przepustnicy sprawy nie rozwiaze chociarz moze troche pomoc!juz predzej przeplywomierz moze pomoc!bo jak ty mu w gaz a on zgas to albo niema pb,lpg albo powietrza![br]Dopisany: 24 Październik 2010, 08:26_________________________________________________nie wymienil tylko sprawdzil!
janSerce Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 W tym silniku nie ma przepływki więc to odpada, skracanie dolotu to taka plastikowa łopatka w kolektorze ssącym która w zależności od obrotów silnika skraca dolot powietrza i powoduje to że silnik dostaje kopa ( w ABC od ca. 3,5tyś obr.) i czuć wyraźne przyśpieszane, jeśli chodzi o sondy to naj lepiej podjechać do kogoś kto się zna, jakie powinny być wskazania sond na ciepłym silniku (w jakich zakresach powinny oscylować), sondy dostają po pupie przez junkersa i może zaczynają szwankować co nie znaczy że będzie błąd na vagu, no i wypadało by sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe i szczelność dolotu.
mlodysowa Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 sorry że odświeżam stary posta ale nadal nie uporałem sie z tym problemem teraz po podpieciu vaga mam błedy takie jak regulacja lambda poza specyfikacą i regulacja lambda 2 poza specyfikacja po skasowaniu błędów i podnownym ostrym gazowaniu oczywiście zamulajacym wyskakuja te same blędy
andi1988 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 a odpala Ci dobrze?? ja mam podobny problem z tym ze potrafi kichnac na na lpg jak i na pb. sprawdzilem cisnienie na tlokach i szok na drugim prawie wogole nie bylo cisnienia. teraz trzeba zwalic glowice i wymienic zaworek. koszt okolo 1000 do 1500
mlodysowa Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 z odpalaniem nie ma problemu. Ktoś wiecej doradzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się