sobol Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 witam. od jakiegos czasu zaczelo mi cos pukac jakby "wrzucic kamien do pustego garnka". wahacze sa ok, bo wymienilem wszystkie + koncowki kierownicze. wyrazie przy nierownosciach cos stuka i puka w ukladzie kierowniczym, nie idzie tego pukania dokladnie zlokalizowac, raz z prawej strony a raz z lewej. w kazdym badz razie podniaslem auto i postawilem na klockach. obracajac kolami np. w lewo do oporu czuc ze, wali z miejsca gdzie sie laczy drazek z maglem albo sam magiej. nie idzie tego dokladnie powiedziec? w kazdym badz razie jadac okolo 60 - 70 km i robiac luki slychac wyraznie jak cos przeskakuje, tak jakby przeskakiwalo z jednej strony na druga, np. w prawej na lewa itd. magiel nie cieknie, to napewno. czy to oznaka ze byc moze padl i czeka go regeneracja. czy jak sciagne gume z drazkow to bede widzial jego luz ew.?? bardzo prosze o rady
ROBERT Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Jak wymieniałeś końcówki drążków kierowniczych trzeba było sprawdzić od razu też same drążki , tak ciężko powiedzieć
Gniady Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Przerabiałem ten temat:znajomy mechanik kazał wymienić lewą końcówke drążka zadowolony wymieniłem bo myślałem że to magiel luz pozostał wkurzyłem się ale udało się oddać więc założyłem z powrotem bo miałem" lmo" wymieniłem lewy drążek i dokręciłem nakrętke od dołu na maglu[chyba 18]jest duża poprawa ale nie100%
A-rek Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 obstawiam ze to drazki maja luzy wiec wymieniaj. Przerabiałem ten temat:znajomy mechanik kazał wymienić lewą końcówke drążka zadowolony wymieniłem bo myślałem że to magiel luz pozostał wkurzyłem się ale udało się oddać więc założyłem z powrotem bo miałem" lmo" wymieniłem lewy drążek i dokręciłem nakrętke od dołu na maglu[chyba 18]jest duża poprawa ale nie100% ta srube uzywa sie w ostatecznych przypadkach gdy konczy sie magiel, a jak za mocno dokrecisz to mozesz stracic wspomaganie
ROBERT Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Arek a czemusz to? a żesz łosz tak
Gniady Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Ano tera to wiem o co chodzi
sobol Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 heh, wczoraj jezdzilem specjalnie pod katem wysluchiwania tego walenia. dochodzi ono dokladnie lewej strony. a po podniesieniu auta na klockach i ruszaniu kolami w poziomie, prawo lewo przy koncach slychac miejsce laczenia sie drazka z maglem. zaryzykuje i kupie drazki, zaloze i moze pomoze oby i dam znac wtedy. oby to bylo to.
Gniady Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Mnie jeden TRW kosztował 55 zeta lewy a i tak się okazało że to lewy banan [zamiennik] przejechał 12tysięcy.
sobol Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 niestety. padla maglownica. mam pytanie do fachowcow, wiem, ze od paska B5 bedzie pasowac, a jak sie ma magiel po pierwszy i drugim lifcie, bedzie pasowal do '95??
ROBERT Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 masz nr. tej przekładni , jak tak to napisz go
sobol Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 wlasnie nie mam. jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95.
ROBERT Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 maglownic do A4 jest tyle że ... ale uważam że będzie pasować ja kiedyś wymieniałem w A4B5 z 2000r. i kupiłem z Passata B5FL z 2003r. i wszystko pasiło ("stary" magiel był KOYO a "nowy" ZF)
A-rek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 wlasnie nie mam. jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95. a ta do kupienia jest po regeneracji czy uzywka :?:
ROBERT Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 wlasnie nie mam. jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95. a ta do kupienia jest po regeneracji czy uzywka :?: używka zapewne , według mnie za drogo , za dobrą używkę dałbym 300 pln i wymieniłbym gumowe manszety które kupiłbym w ASO (kpl. ok 100 pln) i trochę by jeszcze pośmigała , najczęściej magiel rozszczelnia się przez uszkodzenie manszet i dostanie się brudu pod nie
sobol Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 8D1 422 065R - moze ktos ta sprawdzic?
ROBERT Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Ta przekładnia jest zamienna z takimi : 8D1 422 065 R >>> 8D1 422 069 >>> 8D1 422 069 C >>> 8D1 422 069 N >>> 8D1 422 067 >>> 8D1 422 052 >>> 8D1 422 052 M >>> 3B1 422 052 D >>> 3B1 422 052 R >>> 3B1 422 052 M >>> 3B1 422 052 MX Stosowane w AUDI A4 VW PASSAT/4MOTION/SYNCRO/SANTANA SKODA SUPERB i może jeszcze kilku innych modelach VAG ale nie chciało mi się już szukać
pauel Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 magiel z 2000 roku różni się od tego z 95. w 95 masz mały klin a w 2000 duży czyli musiał byś kupić magiel z krzyżakiem i kolumna kierowniczą a co za tym idzie kiere też, ja sprzedaje a4 na części to wiem bo rozkręcam to bardzo często, do ciebie podejdzie magiel od 94-97, jak mam maglownicę to sprzedaje ją za 350 zł więc 500 to trochę za dużo
sobol Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 8D1 422 065R - szukalem tej na necie i wg tego co znalazlem bedzie pasowac do mojej z 95'. a co do tego klina, to teraz zabiles mi cwieka. bylem pewny, ze wieloklin to sprawka samej kolumny kierowniczej a nie przekladni i krzyzaka... no ale skoro piszesz, to wiesz. kupilem ta 8D1 422 065R - za 350 zl. wg sprzedajacego nie ma zadnych luzow ani wyciekow. oczywiscie mam 10 dni na jej sprawdzenie i w razie w moge oddac. no zobaczymy jak zaloze. dam znac napewno co to bedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się