Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Brak komunikacji z modułem sterowania wentylatorem chłodznicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwus koledzy!

Potrzebuje rady, mam problem a ukladem chlodzenia, VAG pokazuje blad (brak komunikacji z modulem sterowania wentylatorem chlodznicy)

w moim aucie jest: 8E0 959 501 F, koles z AUDI twierdzi, ze potrzebuje 8E0 959 501 AH :angry:, zas w ETCE sa jeszcze dwa inne, ktore sie nadaja:

8E0 959 501 AG - do eksploatacji w cieplych krajach (600W)

8E0 959 501 AD - (300W)

Czy da sie jakos naprawic ta czesc i gdzie ewentulanie szukac uzywanej?

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

Napisz co sie dzieje z układem chłodzenia

Opublikowano

Niestety wczoraj niepotrzebnie wymienilem termostat (wszystkie objawy typu: nieosiaganie temperatury na blacie, podnoszenie sie temp. w czasie wolnej jazdy w korkach, a spadek temp. w czasie jazdy na trasie, wskazywalyby na termostat)

Mylilem sie...To bylo niepotrzebne...

Czujniki tez wymienione (glowny temp.oraz ten na wezu chlodnicy)

Wszystkie objawy pozostaly, jednakze wentylator chlodnicy sie nie zalacza na postoju, ani w czasie jazdy, nawet gdy temp przekroczy 90C.

Mam tez blad na VAG 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction

P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Panowie poradzcie cos bo wentylator lub modul to okropne koszty.

Dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

W wagu masz test podzespolow, jeden z nich jest testem wentylatora, to by wykluczylo jego dzialanie jezeli sie odpali.

Opublikowano

sprawdz jeszcze w sterowniku wtyke i przewody czy sa OK :wink4:

Opublikowano

Dzieki wszytskim za rady. Niestety nie mam dobrych wiesci.

Podpialem wentylator na krotko - dziala super! :good: (na VAGu robilem OUTPUT TEST, wentylator nie trybil :evil:).

Kolejny skan wywali mi nastepujace bledy:

18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction (MODUL STERUJACY)

P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low (ZALACZNIK NAPIECIA)

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small, (CZUJNIK TEMP.NA WEZU CHLODNICY)

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) (CZUJNIK TEMP.POWIETRZA NA ZEWNATRZ)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01314 - Engine Control Module (KOMPUTER GLOWNY)

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

Moze ktos z Was wpadnie na przyczyne moich problemow.

Czy moze to byc awaria ECM czyli komputera glownego? Jak go ewentualnie zdiagnozowac?

Wielkie dzieki za pomoc! :)

Opublikowano

Sprawdz na poczatek przekażniki w skrzynce ECU, miałem tez problemy z wentylatorem w ASN-ie właczał sie kiedy chciał najczesniej jak zamknąłem auto okazało sie ze obudowa jest pęknieta i przekaźniki pływały we wodzie. Po wyczyszczeniu wszystkiego i wymianie przekaźników problem znikł.

Opublikowano

Sprawdz tez akumulator i napecie na nim ;D

Opublikowano

Dzieki wszystkim za wskazowki.

Pomiary na akumulatorze po nocy: 12,2V w czasie ladowania (gdy pracuje alternator: 14,4V)

- Power Supply Terminal 30 (Przekaznik), istotnie wyciagnalem go, rozebralem, jest archaicznie prosto skonstruowany, ale poprawilem styki, pomierzylem, poskladalem i wyglada na to, ze jest OK. Chyba, ze mozna go jakos inaczej zdiagnozowac?

Matrwi mnie to natomiast, ze nie moge zrobic OUTPUT TEST samego wentylatora na VAGu (wkazywaloby to na przyczyne awarii natury elektronicznej)

Dzieki i pozdro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...