kikot Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 Poczytałem na różnych forach że jest z tym silnikiem problem (dawka paliwa, awaria pompy po pewnym przebiegu, itp.) Jak to wygląda na dzień dzisiejszy, czy da się gobezpiecznie poprawić???
Flyer Opublikowano 6 Października 2007 Opublikowano 6 Października 2007 Na razie w Polsce nie znam takiego miejsca/osoby. W Niemczech byc moze sa tacy fachowcy...
kikot Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Jeżeli udaje się to zrobić z 3,0 TDI (nowszy silnik) to dlaczego nie jest to możliwe w BAU, B...? Może jest to spowodowane małą popularnością tych silników (krótka produkcja) i nie opłaca się nad nimi pracować bo zostały one zastąpione właśnie 2,7 i 3,0.
Flyer Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Przyczyna jest pompa, ktora ma "blokade" utrudniajaca chiptunning na sensownym poziomie. Teoria jest taka ,ze audi celowo wprowadzilo owa blokade aby nie odciagac klientow od nowszych modeli i silnikow - tj. 2.7/3.0. 2.5 po zmianie softu uzyskalby osiagi na poziomie seryjnego 3.0, albo i nawet lepsze.
kikot Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Nie pozostaje mi nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać aż fachowcy jak np. Rogalotti z uporają się z tym. No chyba że jest też inna teoria; te silniki są delikatniejsze i chcą nam zaoszczędzić kłopotów, bo np. 2,7 ma identyczną moc.
kikot Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Wierzę i wierzę również w naszych fachowców. P.S. Jak coś się zmieni to dajcie znać!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się