Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BRE] Jak skorygować kąt synchronizacji rozrządu w 2.0 TDI


boberek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie

mam pytanie

mam silnik BRE zmieniałem dziś rozrząd u siebie w warsztacie

wszystko ksiązkowo ustawione

a kąt synchronizacji rozrządu mam -3,4

jak chciałem to skorygować to mi auto nie odpaliło :) bo nie da sie dóch kół ruszyć razem z takim samym wyprzedzeniem jest na to jakis patent

w 1.9 wiem jak to zrobić bez problemu ale w 2.0 TDI są dwa koła

i juz poległem weźcie pomóżcie :)

z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary robiłem wszystko tak jak autodata pisze

wszystko sie zgadza pieknie blokady wchodzą luźno itp a ką 3,4

jak masz cos z elsy to chętnie przeczytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ustawieniu i 2 obortach walu bez cofania blokady ci wchodza bez problemu ?

jak tak, to moze do korekty synchro zablokuj same walki, poluzuj śruby na fasolkach i dygnij walem (tyle, ze nie pamietam w ktora sktrone + w ktora -)

choc moze nie jest to najlepsza metoda. osobiscie robilem tak jak jest wg elsy, czyli naciaganiem kolka od wydechowego i blokowaniu.

moge cos ci podeslac, ale to dopiero we wtorek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blokady mi wchodzą bez problemu

kreciłem ze 3 razy tym wałem k**wa juz mi sie przestało to podobać :)

spróbuje tak jak mówisz ale ciekawe czy tak sie da jak wałki będą zablokowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...