boberek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Panowie i Panie mam pytanie mam silnik BRE zmieniałem dziś rozrząd u siebie w warsztacie wszystko ksiązkowo ustawione a kąt synchronizacji rozrządu mam -3,4 jak chciałem to skorygować to mi auto nie odpaliło bo nie da sie dóch kół ruszyć razem z takim samym wyprzedzeniem jest na to jakis patent w 1.9 wiem jak to zrobić bez problemu ale w 2.0 TDI są dwa koła i juz poległem weźcie pomóżcie z góry dziękuje
konrad_A4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 a dokladnie tak jak pisze w ELSIE ?
boberek Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 stary robiłem wszystko tak jak autodata pisze wszystko sie zgadza pieknie blokady wchodzą luźno itp a ką 3,4 jak masz cos z elsy to chętnie przeczytam
konrad_A4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 po ustawieniu i 2 obortach walu bez cofania blokady ci wchodza bez problemu ? jak tak, to moze do korekty synchro zablokuj same walki, poluzuj śruby na fasolkach i dygnij walem (tyle, ze nie pamietam w ktora sktrone + w ktora -) choc moze nie jest to najlepsza metoda. osobiscie robilem tak jak jest wg elsy, czyli naciaganiem kolka od wydechowego i blokowaniu. moge cos ci podeslac, ale to dopiero we wtorek
boberek Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 blokady mi wchodzą bez problemu kreciłem ze 3 razy tym wałem k**wa juz mi sie przestało to podobać spróbuje tak jak mówisz ale ciekawe czy tak sie da jak wałki będą zablokowane
konrad_A4 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 da sie napewno, walki stoja, a obracasz samymi kolkami, tylko pytanie czy pozniej nie bedzie za ciasno na blokery
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się