ppaziuu 0 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam, zauważyłem że mam niski stan płynu do wspomagania, i z tego co sie naczytalem to piszecie ze lepiej nie mieszac .. mam pytanko jakie sa przyblizone koszty czyszczenia ukladu, ? olej mam rozumiec ze kupic febi 6162 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FORA3 1 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Witam,wymiana w Kutnie 50zł. jest na forum jak zrobić to samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 zapoda ktoś linka .. jak zrobić samemu ... coś znaleść nie moge ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 kup dwa litry płynu na allegro http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-g004-g002-vw-audi-seat-skoda-i1297055643.html rozkrec co sie da, poruszaj kierownica w lewo, prawo wszystko umyj w benzynie ekstrakcyjnej, zalej płynem, zapal silnik, poruszaj kierownica od oporu do oporu spusc ile sie da, zalej świezym i tadaaaaaaaaaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 co mam silnik rozkrecic w drobny mak .. ;d ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 przewody tłoczące i zasilajace zbiorniczek przede wszystkim nalezy wypłukac, syf sie tam zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undergnd 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Jestem po wymianie maglownicy i jednym z elementow bylo plukanie ukladu. Wiec tak. Jesli chcesz od razu plukac calu uklad to po prostu odkrec przewod laczacy maglownice ze zbiorniczkiem przy zbiorniczku, opusc go na dol do jakiegos zbiornika, wlej plyn na maksa do zbiornika zatykajac czyms wylot, z ktorego odkreciles waz i odpal samochod az caly plyn ze zbiornika zejdzie. Potem ruszaj kierownica, zebby pozbyc sie reszty plynu z maglownicy. Ja robilem to dwuetapowo - poniewaz mialem odkrecone oda przewody od maglownicy - najpierw wyplukalem sama pompe - plyn zszedl wezem od pompy do maglownicy (przy maglownicy odkrecony) a potem robilem taj, jak opisalem na poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Potem ruszaj kierownica, zebby pozbyc sie reszty plynu z maglownicy a to ze pompa i magiel beda w tym momencie dzialac bez plynu im nie zaszkodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 nie, nie ma zadnego strachu zawsze troche płynu zostaje w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 i uklad sie nie zapowietrzy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 odpowietrzysz sobie jak nalejesz płynu pare ruchów w jedna i w druga strone i sie odpowietrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 zakupilem dziś na giełdzie płyn do wspomagania .. Febi 6162 zielon mienralny .. w tygodniu umówie sie na wymiane czyszczenie i płukanie .. za 25 zł nie chce mi sie bawic .. i główkować co i jak .. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Witam. Czy to sitko które jest w zbiorniczku można wyjąć żeby dokładnie je wypłukać??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam. Czy to sitko które jest w zbiorniczku można wyjąć żeby dokładnie je wypłukać??? niestety nie wlej benzyny ekstrakcyjnej i dokładnie wypłucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 właśnie jestem po czyszczeniu ... koszt .. niewielki .. i jak dla mnie śmieszny ... 25 zł .. koszt wymiany płynu ... plus oczywiście jeszcze 23 zł płyn Febi ... za niecałe 50 zł mamy zrobione całość .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 ciekawe jak Tobie wymienili ten płyn ( może odessali i wlali nowy;/ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppaziuu 0 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 bylem przy wymianie .. wiec widzialem co i jak .. odkrecil cos pod silnikiem .. jakis wezyk .. moze jakas srubke .. ulecial plyn .. .. poruszal kierwonica lewo prawo .. i zalal nowy .. wiec jestem pewny co zrobili i co wlali ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się