Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zawór kombinowany


daciek1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W mojej A4 1.8T ANB zawór kombinowany od pompy wtórnego powietrza znajduje sie z tyłu za silnikiem. Wchodzi do niego przewód od pompy SAI, a do czego jest ten drugi cienki wężyk, który wychodzi od tego zaworu, idzie w stronę kolektora, taki zaizolowany. U mnie jest on pęknięty, jakie jest jego zadanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, przewód o którym piszesz idzie do zaworka magnetycznego,pod kolektorem ssącym masz dwa zaworki i właśnie do jednego z nich idzie ten wężyk.a jak to dalej działa to nie wiem,u mnie kiedyś pękł ten wężyk,ale auto chodziło normalnie.pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, u mnie w sumie auto też chodzi normalnie, ale ciągle wywala mi na Vagu błąd:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

więc chyba ten zawór elektromagnetyczny poprzez ten wężyk uruchamia zawór kombinowany. Po wymianie wężyka zobaczę czy ten błąd będzie się powtarzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wężyk ( ma być szczelny ! ) z kombizaworu idzie do zaworu elektromagnetycznego N112 (brązowa wtyczka) który znajduje się pod kolektorem ssącym. Jego zadanie to przełączanie/otwieranie wyżej wspomnianego kombizaworu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, u mnie w sumie auto też chodzi normalnie, ale ciągle wywala mi na Vagu błąd:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

więc chyba ten zawór elektromagnetyczny poprzez ten wężyk uruchamia zawór kombinowany. Po wymianie wężyka zobaczę czy ten błąd będzie się powtarzać.

A pompa wtórnego powietrza w ogóle Ci działa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mu i działa ale kombizawór się nie przełącza jeżeli jest ten wężyk uszkodzony/nieszczelny i stąd ten błąd :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wężyk i wszystko działa, z drugiej strony ten wężyk jest strasznie "lichy" jak na audi, sparciał i pękł. błąd już sie nie pojawia.

A dla Audi specjalne wężyki będą produkować ? Był stary i sparciał , normalne :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kup se Daewoo :kwasny:

Ja pie##ole gościu masz auto 10 lat stare i dziwisz się że wężyki ci nie wytrzymały tyle czasu ... i na pewno ze 300 kkm :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daewoo? nie dziękuje, ojciec takowy posiada, tragedia.

Ale mam jeszcze jedno pytanie, w sumie to miałem dwa błędy:

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

i po wymianie tego wężyka żaden sie nie pojawia. Czy to mogło mieć też wpływ na sondę? niewłaściwa ilość powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykasuj błąd i sprawdź za kilka dni czy się nie pojawił ponownie

Sprawdź wtyczkę lambdy ( spryskaj kontakt spray'em ) , sprawdź okablowanie sondy ...

Jeżeli błąd będzie się pojawiał ponownie sonda powiedziała pa :confused4: , ( często po pierwszej sondzie to samo mówi druga :rolleyes: ) możesz sprawdzić też jak sonda oscyluje VAG'iem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...