Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zamiana Silnika


shelb

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: Witam serdecznie. Mam takie mianowicie pytanie obecnie ujeżdżam 1.6 ben z 95-96 na wtrysku pełnym i sztywnym zawiasie ale tego muła już mam po dziurki w nosie mimo iż stan tego silnika jest idealny. Zastanawiam się nad zamianą silnika na 1.8 Turbo, ciekaw jestem opinii czy ma to jakikolwiek sens oraz jakie ewentualne przeszkody mnie napotkają (przeróbki). Poradźcie proszę o wszystkich możliwych niechcianych niespodziankach podczas zamiany. Chętnie podejmę bezpośredni kontakt z kimś kto już tą drogą przeszedł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys.

dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys.

dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq :decayed:

Dzięki za chęci ale jakoś nie widzę tutaj odpowiedzi na pytanie, a po drugie to nie wiem czy taniej jeżeli silnik wraz z osprzętem oraz ECU znalazłem za 1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tańzym wyjsciem byłoby sprzedac auto i kupic juz w oryginale 1,8T, tutaj jezeli doliczysz kopl. silnik, skrzynie biegów, ECU z wiazka silnika do tego prace kumatego elektronika to bedzie kilka tys.

dokładnie sprzedasz dołożysz to co miałeś na swap-a i kupisz 1.8t może nawet 1.8tq :decayed:

Dzięki za chęci ale jakoś nie widzę tutaj odpowiedzi na pytanie, a po drugie to nie wiem czy taniej jeżeli silnik wraz z osprzętem oraz ECU znalazłem za 1500.

dobra cena :good: , ciekawe jaki stan :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie przerobki tego typu sa psu w d...e. Silnik kable to nie wszystko. Ogolnie nie warto. Szukaj 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kupic juz auto fabrycznie wyposazeone w dany silnik niz robic Swapa, ja miałem A80 z TDI 110Km z A4 do tego liczniki z A4 po II lifcie i to była masakra chodziło super ale w razie awarii szukaj dziury w całym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap jest najbardziej opłacalny w przypadku strzału paska/łańcucha rozrządu lub innego poważnego uszkodzenia jednostki napedowej. Wtedy mamy mniejszy ból bo mozemy kupic taka sama lub dołożyc troche $$ i mieć 50KM wiecej z mozliwością dalszego rozwoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...