poziek 14 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Czy jest jakiś sposób poza szlifierką aby: odkręcić nakrętke ze skręconą główka?? Chodzi dokładnie o nakrętke (jedną z 13 sztuk) od kolektora wydechowego w 1.8T. Muszę go odkręcić i jedną mam skręconą. Jest to 13... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golab24 1 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 WD40 i dzien czekania, mnie po 2 dniach odkrecaly sie jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Ale czym?? jak nie mam jak złapać bo główka jest zjechana i 13 klucz się ześlizguje a 12 jest za mała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 spawanko i odkrecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas 1 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 12 powiekszyc lekko i zabic na sile klucz na nakretke ewentualnie delikatnie naciac i srubakiem i mloteczkiem odkrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 1.Palnik grzej szpilke do czerwoności jak się da przy tym nie spalić komory silnika. 2.Nasadka 12mm długa bąź krótka zależy od podejścia. 3.Młotek-nabijasz nasadkę na łeb szpilki bądź nakrętke. 4.Ruchy lewo/prawo aż do poluzowania. jak nie odkręca się powtarzasz do skutku 1-4. Powodzenia :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 o będe próbował Motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 JA bym spróbował delikatnie (ale pewną ręką ) nabić nasadke 12. Powinna wejść.. Jeżeli nie to tylko palnik i tak jak to kolega opsał wyżej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Kup sobie przecinak do nakretek http://moto.allegro.pl/item253396059_przecinak_do_nakretek_10_24mm_made_in_germany.html tak to mniej więcej wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 - penetrant do gwintów (ale nie WD40!!! i przestańcie to kupować bo gówno jakich mało) - palnik ... - ze spawaniem do nakrętki może być problem A tak poważnie to kup sobie dobre klucze zanim następnym razem coś będziesz działał. prawdopodobnie to śrubka rzędu M8 wiec przy dokręcaniu pemiętaj że moement dokręcenia takiej śruby to jakies 18Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 ODKRĘCONA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Będę przystepował do dzieła w sobotę bo wracam do PL dopiero jutro. Gdyby ktos miał ochotę pomoc to zapraszam do siebie na piwko i rezanko w weekend.[br]Dopisany: 09 Październik 2007, 15:53 _________________________________________________Sruba odkręcona dzieki specjalnie zgiętemu w polowie kluczykowi rozmiar 12. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi