Kamciek Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 czy ktoś może orientuje się jak jest z wymianą klocków tylnej osi w modelu b8, chciałbym to zrobić sam ale slyszalem ze moze byc z tym problem ze wzgledu na elektromechaniczny hamulec reczny, wie ktoś moze jak sie za to zabrać czy pozostaje tylko serwis? 1
spetsnaz Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Bez VAG`a nie podchodź. Od siebie dodam tylko, że tłoczek jest wciskany. Poniżej opis procedury Do poprawnego przeprowadzenia opisanych poniżej czynności przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się