Arczi1977 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam Problem dotyczy auta mojego kolegi, auto to seat altea 2004r 2.0TDI 16V. Otóz po wymianie akumulatora wysiadło wspomaganie kierownicy. na tablicy rozdzielczej zaswieciła sie na czerwono kierownica. Po podlaczeniu do VCDS-a byly nastepujace bledy 18104 Can buss-eletkroniczne wspomaganie- nie prawidłowy sygnał 2614- steering Box- defective. Skasowanie bledów nic nie daje, bład 2614 jest nadal. jest taka mozliwosc ze uszkodzil sie elektroniczny modul wspomagania(asystenta ukladu kierowniczego) Prosze o jakies wskazówki.
Stolkien Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 skoda octavia 2 zrobiła mi coś podobnego po rozpięciu akumulatora. Sprawa naprawiona została: 1. Ustawiasz koła na wprost. 2. Przekręcasz na zapłon. 3. wyłączasz zapłon. 4. odpalasz silnik 5. ruszasz do przodu 6. skręcasz jadąc max w prawo i max w lewo. 7. zatrzymujesz się z kołami na wprost. 8. gasisz auto 9. odpalasz i wspomaganie działa. Powinno zadziałać i u Ciebie wkońcu to VAG.
Arczi1977 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Dziekuje, sprawdze jutro, bo narazie autko stoi u mechanika. Mam nadzieje ze zadziała:) Oczywiscie napisze czy zadziało.[br]Dopisany: 09 Listopad 2010, 16:21_________________________________________________Witam I wracam po testach i niestety nie pomogło. Dalej ten bład wystepuje i wspomaganie nie działa. Poprostu rece opdaja. Moze ktos zna kogowanie asystenta ukłądu kierowniczego? Prosze o jakies sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się