Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] 00542 - Needle lift Sensor (G80)


fantom89

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie rozwiązał się u mnie problem. Przyczyną był filtr paliwa. Wymieniłem i odpala bez problemu, jedynie dziwnie dymi na niebiesko i mocno na czarno. Wcześniej tylko na czarno ale nie aż tak :mysli: Swoją drogą do rozrząd i tak mam do wymiany bo 60tys już przejechałem więc może dlatego jest ten metaliczny poddźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dawno nie był wymieniany filtr paliwa profilaktycznie go wymień

druga sprawa jedz do dobrego pompiarza niech sprawdzi wszystkie wtryski bo prawdopodobnie leją

o filtrze pisałem już dawno, po prostu ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki błąd, ale jak na razie objawy w zasadzie żadne (bardzo, bardzo sporadycznie bujną się wolne obroty, i raz przerwał około 4000 rpm):

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

I teraz 2 pytania:

1. Czy napewno będzie wtrysk sterujący do wymiany, a jeśli tak to czy nie da się samego czujnika przełożyć?

2. Czy można jakiś czas bezpiecznie z tym jeździć jeśli nic się nie dzieje?

Z ciekawości podłączyłem VAG'a i taka niespodzianka a akurat chce sprzedać autko ;o(

Zrobiłem jeszcze pomiar zasilania tego czujnika, wynik 11,05V więc wygląda ok; niestety pomiar rezystancji wykazuje przerwę w obwodzie więc albo kabelek albo sam czujnik ma przerwę, więc pewnie jednak do wymiany.

Nie dostałem żadnych odpowiedzi na moje pytania zadane powyżej.

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś szuka rozwiązania, to problemem był jednak ponownie wtrysk sterujący, a nie filtr paliwa :wink4:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 11:53_________________________________________________Mała edycja, ponieważ ponownie coś jest z wtryskiem. Ale zauważyłem pewną rzecz i według mnie to wyklucza wtrysk sterujący. Mianowicie zakupiłem inny wtrysk i wszystko było przez dzień dobrze, no to oddałem i przeczyściłem swój stary i o dziwo było rewelacyjnie. No ale problem ponownie powrócił, przerywa i traci moc. No to dziś wyciągnąłem, przeczyściłem bo zawsze jest taki czarny nalot i nagle idzie jak burza. W takim razie co może być przyczyną? Czyżby jednak pompa wtryskowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile oleju silnikowego dolewasz do silnika na 10tys? może uszczelniacze zaworowe puszczają lub kompresja na 3 garnku marna, kompresje możesz sprawdzić, wykluczysz czy coś złego nie dzieje się z zaworami i pierścieniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile oleju silnikowego dolewasz do silnika na 10tys? może uszczelniacze zaworowe puszczają lub kompresja na 3 garnku marna, kompresje możesz sprawdzić, wykluczysz czy coś złego nie dzieje się z zaworami i pierścieniami

Raczej nie dolewam, może tam z 1l kiedyś bo były uszczelki pod kapą zaworą i miską olejową kiepskie. Tak to tylko co 15tys robię wymianę oleju. Postaram się kompresję sprawdzić u mechanika.

@edit

Oddałem do mechanika samochód i podobno ustawiał na nowo pompę oraz przeczyścił wtryskiwacze płynem wlewanym do baku. Jak narazie wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...