Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Multitronic - delikatnie szarpie na 2 biegu


aass

Rekomendowane odpowiedzi

Przy przełączaniu biegow z 2 na 3 delikatnie szarpie . Podczas hamowania w ostatniej fazie równierz czuć dziwne delikatne drgania . Jaki jest tego powód ? moze pomoze mi ktos zaznaczam ze mam to autko od niedawna i nigdy przedtem nie jezdzilem automatem wiec jestem zielony w tych sprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich . mam podobny problem , bylem u mechanika który zna sie niby na multitronicu , no ale on stwierdził ze wszystko jest ok . wiec nie wiem czy mam sie bać najgorszego czyli skrzynia padnie , czy naprawdę jest wszystko ok . to tez zależy od tego czy silnik jest rozgrzany , jeżeli jest zimy skrzynia nie szarpie , a jak sie nagrzeje to delikatnie szarpie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich . mam podobny problem , bylem u mechanika który zna sie niby na multitronicu , no ale on stwierdził ze wszystko jest ok . wiec nie wiem czy mam sie bać najgorszego czyli skrzynia padnie , czy naprawdę jest wszystko ok . to tez zależy od tego czy silnik jest rozgrzany , jeżeli jest zimy skrzynia nie szarpie , a jak sie nagrzeje to delikatnie szarpie .

Dobrze że napisałeś że niby się zna :) bo tak naprawdę to pewnie się nie zna skoro mówi że wszystko w porządku a tobie szarpie .

Pierwsze co trzeba zrobić to wkleić dane ,typ skrzyni , wersja softu i diagnoza z VAG , w podpiętym temacie jest opisane co z czym się je , przyczyn szarpania jest sporo ale bez podstawowych danych nikt nic nie wywróży .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego aass - zacznijmy od identyfikacji skrzyni. Zapnij VAGa do sterownika Multi i odczytaj oznaczenia zaznaczone poniżej na czerwono i zielono.

Proponuję także zapoznać się z tematami...

Multitronic ogólnie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94996.0