aass 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Przy przełączaniu biegow z 2 na 3 delikatnie szarpie . Podczas hamowania w ostatniej fazie równierz czuć dziwne delikatne drgania . Jaki jest tego powód ? moze pomoze mi ktos zaznaczam ze mam to autko od niedawna i nigdy przedtem nie jezdzilem automatem wiec jestem zielony w tych sprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 przeczytaj sobie lekture o multitroniku jest wszytsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-cek 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 witam wszystkich . mam podobny problem , bylem u mechanika który zna sie niby na multitronicu , no ale on stwierdził ze wszystko jest ok . wiec nie wiem czy mam sie bać najgorszego czyli skrzynia padnie , czy naprawdę jest wszystko ok . to tez zależy od tego czy silnik jest rozgrzany , jeżeli jest zimy skrzynia nie szarpie , a jak sie nagrzeje to delikatnie szarpie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 witam wszystkich . mam podobny problem , bylem u mechanika który zna sie niby na multitronicu , no ale on stwierdził ze wszystko jest ok . wiec nie wiem czy mam sie bać najgorszego czyli skrzynia padnie , czy naprawdę jest wszystko ok . to tez zależy od tego czy silnik jest rozgrzany , jeżeli jest zimy skrzynia nie szarpie , a jak sie nagrzeje to delikatnie szarpie . Dobrze że napisałeś że niby się zna bo tak naprawdę to pewnie się nie zna skoro mówi że wszystko w porządku a tobie szarpie . Pierwsze co trzeba zrobić to wkleić dane ,typ skrzyni , wersja softu i diagnoza z VAG , w podpiętym temacie jest opisane co z czym się je , przyczyn szarpania jest sporo ale bez podstawowych danych nikt nic nie wywróży . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-cek 0 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Aha rozumiem , w takim razie dziekuje za informacje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Kolego aass - zacznijmy od identyfikacji skrzyni. Zapnij VAGa do sterownika Multi i odczytaj oznaczenia zaznaczone poniżej na czerwono i zielono. Proponuję także zapoznać się z tematami... Multitronic ogólnie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94996.0 Multitronic diagnostyka: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=141164.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol11 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ja mialem takie same objawy czytajac forum myslalem ze juz po skrzyni wymiana oleju i pomoglo jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 oczywiscie jest to mozliwe oleju i filtra, aktualizacje oprogramowania to najpierw trzeba zrobic, oczywiscie gdy niema ewidentnych bledów zgłaszanych przez sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się