TomekDj Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam koledzy szukałem na forum rozwiązanie mojego problemu z wyciekiem oleju i nie odnalazłem odpowiedzi. Podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami żeby już nikt nie popełnił takiego błędu co ja, a mianowicie miałem wyciek oleju po misce mi się lał niewiele myśląc zacząłem dokręcać śruby przy misce i jedną zerwałem wyciek nadal był. Mechanik powiedział że prawdopodobnie jest to odma wiec ją wykręciłem przy wyjmowaniu się rozleciała ponieważ plastik był struchlały, kupiłem w ASO oryginalną odmę 110zł założyłem wyciek się zmniejszył lecz teraz zauważyłem ze z urwanej śrubki cieknie. Umówiłem się z mechanikiem na uszczelnienie miski oczywiście wcześniej dowiadywałem się o uszczelce w ASO mam Audi z 1999r ale modelowo 2000r więc uszczelki nie ma jest masa uszczelniająca znalazłem jako zamiennik tej masy DIRKO 25zł mechanik zaczął rozkręcać podniósł silnik i zonk wszystkie śruby się odkręciły poza dwoma od strony skrzyni które zastawione są przez koło wdumasowe śrubki widać ale dostępu nie ma żeby odkręcić miskę trzeba odjechać skrzynią zdemontować dwumas i dopiero miska zejdzie. Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem może jest inny sposób na te śrubki.
grabson765 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 ja ostatnio wymianilem u siebie w passacie uszczelke miski i wszytskie sruby dalo sie odkrecic bez demontowania skrzyni... wiecej problemu jest z wyjeciem pozniej tej miski.
MisiekDD Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 U mnie misa była przytarta i sie z niej sączył olej (skutki glebienia ) robił mi to znajomy i skrzyni nie demontował jak dobrze pamiętam zdemontował jedynie jakieś elementy zawieszenia bo nie mógł jej wyjąć. Może trzeba pokombinować i pod różnym kątem da rade odkręcić te śruby.
chriss Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 U no to wymyślili by nie można było michy odkręcić
SotoM Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 obracaj kołem zamachowym i od strony miski powinny byc wyciecia na kole -własnie po to aby moc te srubki 2ie odkrecic... jak kiedys na cos sie takiego natkonałem w LT'ku. jak wyjałem skrzynie i zdjołem 2umasa i go ogladnelem to zobaczylem te wyzlobienie własnie po to aby do tych srubek sie dostac...
tomekkarauda Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Dokładnie tak jak kolega Sotom pisze ,ja wyciągałem miskę i właśnie przez te wycięcia odkręciłem te śrubki ..
grabson765 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 obracaj kołem zamachowym i od strony miski powinny byc wyciecia na kole -własnie po to aby moc te srubki 2ie odkrecic... jak kiedys na cos sie takiego natkonałem w LT'ku. jak wyjałem skrzynie i zdjołem 2umasa i go ogladnelem to zobaczylem te wyzlobienie własnie po to aby do tych srubek sie dostac... teraz sobie przypomnialem i potwierdzam ze jest tam wyciecie na kole zeby te srubki odkrecic
TomekDj Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 Dziękuję koledzy jednak podpowiedzi użytkowników są lepsze od mechanika jak będzie robił mi ta miskę postaram sie zrobić fotostory żeby następni się użytkownicy w takiej sytuacji się nie męczyli
turbobastard Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 koledzy powiedzcie mi czy tym Dirko choć w jakimś procencie uszczelnić miskę bez odkręcania jej? na tyle na ile jest dostęp położyć trochę tego uszczelniacza na łączeniu czy to cos da czy raczej bezsens kompletny? Pytam bo musze cos z tym wyciekiem robić a koszta wyjęcia miski są dość spore, a masz tez parę innych jeśli chodzi o ten samochód :gwizdanie:
Lu-Gi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 koledzy powiedzcie mi czy tym Dirko choć w jakimś procencie uszczelnić miskę bez odkręcania jej? na tyle na ile jest dostęp położyć trochę tego uszczelniacza na łączeniu czy to cos da czy raczej bezsens kompletny? koszta wyjęcia miski są dość spore Dla mnie bezsens, miske trzeba wyciągnąć i ją uszczelnić od nowa. Wymiana miski trawa 3h Więc koszta nie bedą spore z resztą zalezy od mechanika :gwizdanie: silnik trzeba dźwignąć do góry najlepiej za sprężarkę klimy, prawą poduche odkręcamy tylko od dołu a lewą wyciągamy całkowicie co umożliwia wyjęcie miski, a jeśli chodzi o koło zamachowe to sa specjalne wycięcia wystarczy pokręcić kołem np na 4 biegu,
turbobastard Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Chciałbym aby ktoś jeszcze sie wypowiedział na ten temat, czy naprawdę nie ma sensu zabierać sie do tego bo na aukcji uszczelniacza, chodzi tu o Dirko napisał sprzedawca ze można go używać bez demontażu, mój mechanik krzyknął cenkę taką ze rozważam zrobienie tego sam pod domem ale tylko bez demontażu miski. Tak czy inaczej Lu-gi dzięki za wypowiedz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się