Skocz do zawartości

tomekkarauda

Pasjonat
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekkarauda

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Łopiennik Nadrzeczny

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia tomekkarauda

0

Reputacja

  1. U mnie było 220 Nm i 96 KM po zmianie wtrysków na AFN, ale różnica jakaś tam była odczuwalna....
  2. teraz za wysoki kąt wtrysku masz ,za bardzo przyśpieszony ..
  3. U mojej znajomej w Astrze GTC silnik 1,9 cdti błędy sprawdzam wciskając hamulec i gaz do oporu i włączamy zapłon ,jak są błędy będą pokoleji wyskakiwać na wyświetlaczu....tak zwane wypedałowanie błędów ...Sprawdz czy nie spadł łącznik klap wirowych ....
  4. A ja więm po swoim AHU ze po samych wtryskach z AFN już było prawie 100 km ,a po programie wyszło 117 km, dodam jeszcze że słaby wynik bo pompa była słaba . Więc kolega wyżej jakieś bzdury pisze ....
  5. Nie trzeba ustawiać ,bo nie przestawi ci się RSW....Tylko dawkę paliwa...
  6. tomekkarauda

    PIN Immo

    przerabiałem to u siebie , dałem radę sam wiec i ty dasz pozdro....ps jeśli masz Uk-nsi to nie wyciągniesz pinu sam poproś kolegę Szogun0.....
  7. tomekkarauda

    PIN Immo

    A jaki masz licznik Uk -Nsi , czy WDO....immo jest w liczniku , musisz kupić specjalny kabel żeby odczytać pin,a adaptacje zrobisz tym co masz VAG-COM 311.
  8. Daj sobie spokuj z tym boxem ,dobrze jedzie więc nie kombinuj , jak chcesz mocy to zmieniaj pompę i wtryski i na program jedz ....
  9. ja nie bardzo się znam ,niech się ktoś mądrzejszy wypowie , ---------- Post dopisany 25-12-2012 at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2012 at 22:44 ---------- Wiadomo było ze jak to wrzucisz do działu diagnostyka to ci zamkną , loga zrobiłem przy okazji w trakcie testu jak auto jedzie , nie było czasu i warunków na komplet ....
  10. W piątek miałem to samo nie mogłem z Warszawy do domu wrucić .Po jakiś 150 km auto odrzyło samo... Wyciągnełem N75 i wylałem z niego wodę ....prawdopodobnie zaworek przyłapał mróz... teraz już wszystko ok...sprawdz N75
  11. Jak sobie jeszcze nie poradziłeś , to jak przyjedziesz po N75 to ci wszystko ustawię .... Ciekawy jestem który to mechanik z naszej okolicy .... ---------- Post dopisany 22-12-2012 at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany 11-12-2012 at 20:52 ---------- Daj znać jak audi odpaliła rono ,po ustawieniu kąta wtrysku ... ---------- Post dopisany 23-12-2012 at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2012 at 22:39 ---------- Wrzucam tutaj tego loga co wczoraj zrobiliśmy to sobie zobacz ....VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  12. Sprawdz przekażnik 213, miałem podobnie też mi wszystko świrowało , nie działały kierunki , podświetlenie itp ...
  13. Proponuje też wyczyścić kostkę przy pompie od ABS...u mnie przez nią kiedyś świrował ABS ....
  14. Rozbierałem licznik i nie widziałem tam żadnej żarówki,pewnie jest jakaś dioda w tym kwadracie ... Jak by co to mam ze dwa liczniki na częśći pisz na pw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...