Skocz do zawartości

TomekDj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomekDj

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AAH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TomekDj

0

Reputacja

  1. Cześć prostymi słowami pisząc zamontowałem 2 termostaty mały zwany DSG - behr TH5 80 i główny zamontowałem TI 34 87 MAHLE BEHR. Ten mały zwany dsg jest na temperaturę otwarcia 80 stopni a nie jak oryginalny 75. To mi w zupełności pomogło.
  2. Witam kolegów z problemem temperatury, ja sobie poradziłem robiąc logi oczywiście widać w czym leży problem wymieniłem mały termostat nie oryginalny tylko behr TH580 tylko zastosowałem od A6 na temperaturę 80 stopni a nie jak oryginał 75 efektu 5 stopni wyżej temperatura oleju. Wymieniłem więc termostat główny mój model Audi B8 z 2011 miał termostat w obudowie plastikowej z 4 odnogami taki jak w poliftach efekt piorunujący w logach mam 92 stopnie płynu w załączeniu są moje logi przed wymianą i po wymianie. Nawiązując do wypowiedzi jednego kolegi który obracał zawór zwrotny tym samym hamując przepływ na chłodnicy egier co może powodować w chwili otwarcia się termostatu odwrotny przepływ i podwyższenie temperatury na chłodnicy która ma chłodzić spaliny a nie dogrzewać silnik. Zbyt wysoka temperatura spalin może zaszkodzić całemu układowi recyrkulacji. 14_04_2021.csv
  3. Witam czy ktoś próbował behr TH5 80 ja mam problem że mój samochód ma 80 stopni podczas logowania tylko taką osiąga ale z tego co doczytałem że drugi termostat otwiera się 75 stopni więc nie może być więcej czy wiecie jaką temperaturę ma termostat oryginalny ?
  4. Witam wszystkich zgłębiając temat termostatu analizowałem przepływy i wychodzi że pompka elektryczna nr 18 załączana jest przy otwarciu drzwi po co ? Pewnie żeby zbić temperaturę w wymienniku spalin który idzie na egr, robiłem logi i przy temperaturze -5 powrót z pompki mam 10- 18 stopni, a więc niewiele myśląc odpiłem pompkę oczywiście komputer wyczaił że nie ma potwierdzenia działania pompy wywalił błąd więc nic nie dało. Podczas logowania zauważyłem że ta pompka ma zadawane wartości w % widziałem wartości 65 % i 98% czyli nie pracuje z jedną wydajnością domniemam że tak ma działać ale dla czego ładuje zimny płyn do zbiorniczka prosto z chłodnicy nie dało się tego zrobić na krótkim obiegu tylko od razu duży. Mam B8 z 2011 i mam termostat jak w polifcie czyli w obudowie mój problem jest taki że na wskaźniku niby mam 90 natomiast robiąc logi to max 81 stopni przez co auto więcej pali, powiedzcie czy u was wskaźnik na desce równa się wskazaniom z komputera ?
  5. Witam koledzy z tego co tu czytam to temat test kontrolka hamulcy a piszecie o wykrzykniku w kólku na czerwono oznacza spadek napięcia na akumulatorze podczas okresu zimowego gdy temp spadnie ponizej 5 stopni silnik przed rozruchem załącza świece jedna świeca żarow ciągnie 40 A x 4 to jest 160 A jeśli akumulator jest już słaby po przekręceniu silnika mruga ta wlasnie kontrolka i piszczy przez 2 sekundy. Ja mam problem z kontrolka hamulcy dokładnie okładzin złóte kóko z bocznimi obwódkami klocki są bez czujników wiec założyłem zworkę wszystko było ok przez 4 lata teraz się zapala kontrolka zaraz po skręceniu w prawo nie wiem gdzie szukać przerwy w ciągłości przewodow może mieliście podobny problem ?
  6. Dziękuję koledzy jednak podpowiedzi użytkowników są lepsze od mechanika jak będzie robił mi ta miskę postaram sie zrobić fotostory żeby następni się użytkownicy w takiej sytuacji się nie męczyli
  7. Witam koledzy szukałem na forum rozwiązanie mojego problemu z wyciekiem oleju i nie odnalazłem odpowiedzi. Podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami żeby już nikt nie popełnił takiego błędu co ja, a mianowicie miałem wyciek oleju po misce mi się lał niewiele myśląc zacząłem dokręcać śruby przy misce i jedną zerwałem wyciek nadal był. Mechanik powiedział że prawdopodobnie jest to odma wiec ją wykręciłem przy wyjmowaniu się rozleciała ponieważ plastik był struchlały, kupiłem w ASO oryginalną odmę 110zł założyłem wyciek się zmniejszył lecz teraz zauważyłem ze z urwanej śrubki cieknie. Umówiłem się z mechanikiem na uszczelnienie miski oczywiście wcześniej dowiadywałem się o uszczelce w ASO mam Audi z 1999r ale modelowo 2000r więc uszczelki nie ma jest masa uszczelniająca znalazłem jako zamiennik tej masy DIRKO 25zł mechanik zaczął rozkręcać podniósł silnik i zonk wszystkie śruby się odkręciły poza dwoma od strony skrzyni które zastawione są przez koło wdumasowe śrubki widać ale dostępu nie ma żeby odkręcić miskę trzeba odjechać skrzynią zdemontować dwumas i dopiero miska zejdzie. Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem może jest inny sposób na te śrubki.
  8. Witam Cię jeżeli pojawia Ci się to na rożnych kolach to sprawdź kostkę która jest przy pompie ABS taka duża kostka może Ci tam nie styka bo miałem przypadek że zgnił styk miedziany i też nie dział ABS sprawdz czy tam nie jest zawilgocone bo może skorodować i będzie problem
  9. No niby się tylko poci ale to zapocenie zrobiło w 3 tyg i na dodatek próbowałem dokręcić jedną ze śrub na misce i ukręciłem ją powiedzcie mi czy jest ta uszczelka w końcu i jaka czy z blachą czy sama uszczelka jak jest mnie więcej cena takiej dobrej uszczelki pozdrawiam
  10. koledzy mam podobny problem tylko u mnie wygląda to tak jak na zdjęciach poniżej, powiedzcie mi jaka powinna być uszczelka pod miskę olejową jeśli to jest wg-ule uszczelka bo nie jestem pewien bo u mechanika znalazł uszczelkę a ja w et-ce widziałem uszczelka jest z taka blachą i oprócz tego jest silikon do uszczelnienia nie wiem jak naprawdę powinna być
  11. właśnie koledzy rozebrałem cały zacisk a prowadnice były nasmarowane, co to znaczy zapieczony klocek jak mam to rozumieć ??
  12. Witam kolegów mam problem mianowicie zrobiłem sobie przegląd klocków przednich i okazało się że z 4 klocków będących na przodzie starł mi się tylko jeden a dokładnie prawe koło zewnętrzny, mam czujnik starcia ale ten klocek z czujnikiem wygląda jak nowy natomiast zewnętrznego już prawie nie ma druga strona jest jak nowa prowadnice były nasmarowane co mogło spowodować taki stan ??
  13. TomekDj

    [ALL B5] Wymiana wiska

    Koledzy powiedzcie bo też mam problem z Vis co a mianowicie jak wyłączę silnik to wentylator się jeszcze kręci na sprzęgle i strasznie hałasuje a gdy je zatrzymam przy chodzącym silniku to słychać hałas, poza tym jeszcze ma lekki luz jak ruszam wiatrakiem jak sprawdzić czy to jest na pewno vis-co co sądzicie hhttp://www.allegro.pl/item620274035_audi_a4_a6_a8_passat_nowa_wiskoza.html . Słyszałem że vis-co może uszkodzić chłodnicę jeśli się urwie ;(
  14. Witam wszystkich klubowiczów mieszkam w Częstochowie aktualnie nie posiadam jeszcze wymarzonego Audi i chcę się dowiedzieć o tej marce więcej :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...