Wiktus Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Witam jestem nowym uzytkownikiem ktorego problem z odpalaniem przyprowadzil do was szukalem troche na ten temat ale zawiele nie moglem znalesc akbo jak jest cos opisane to nie ma podsumowania co pomoglo.Gdybym cos przeoczyl na ten temat prosze o przekierowanie Problem wyglada nastepujaco jak jest autko zimne i chcemy odpalic to zaskakuje stopniowo 2-3-4 gar dopiero go mam a jak jest cieply to bez problemu.Jestem troche zaniepokoiony ze to moga byc pompo wtryski generalnie wszystkie filtry i olej zostaly wymienione i przed sprzedaza gosciu wymienial rozrzad posiadam go od miesiaca i caly czas jest tak samo podlanczalem go wielokrotnie pod komputer i kat wtrysku jest ok i generalnie zadnych bledow tez nie pokazuje ktos mi podpowiadal ze to moga byc uszczelniacze pompo wtryskow ale nie jestem do konca przekonany a nie chce sobie robic jakis dodatkowych kosztow bo juz troche wymienilem cale zawieszenie a teraz czas na serce a wiec prosze o jakies podpowiedzi w co uderzac.Dzieki i pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 zacznij od wymiany uszczelniaczy na pompkach koszt niewielki bodajże 100zł kpl + robocizna
Wiktus Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 podawali mi 100zl/szt + robocizna generalnie cos kolo tego, czytalem jeszcze o zle ustawionym rozrzadzie moze to miec wplyw na takie obiawy.I tak jak bede robil jedno to bede kazal sprawdzic tez drugie.Jak uda mi sie cos z tym zrobic to opisze co bylo generalnie jeszcze poczekam mosze ktos cos podpowie.
ArkadiuS Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 ........podlanczalem go wielokrotnie pod komputer i kat wtrysku jest ok i generalnie zadnych bledow......... pisałeś jak wyżej. teraz piszesz......... p........ czytalem jeszcze o zle ustawionym rozrzadzie moze to miec wplyw na takie obiawy........ Więc się zdecyduj się. Kąt synchronizacji rozrządu powinieneś mieć na 0.0st. natomiast jeśli masz przesunięty drugi wałek to tego VAGiem nie sprawdzisz bo nie ma sądy. Na początek zacznij od wymiany uszczelniaczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się