Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jakie zawieszenie sportowe FK Automotive & MTS Technik


Matysss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jeszcze raz , jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość , mój problem polega na tym gdyż chcę mojego Audika posadzić na glebie i znalazłem 2 zestawy na allegro.pl amortyzatory + sprężyny oczywiście gwintowane ;) moje pytanie jest takie którą firmę bardziej polecacie tą FK czy MTS ?? poniżej daje linki ;) czekam na szybką odp ;)

FK - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-promocja-fk-i1304304947.html

MTS - http://allegro.pl/item1311136029.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu chcesz je posadzic na glebie? To już lepiej zainwestowac w dobre opony z alusami,niż narażac się na dodatkowe koszty związane z wymianą zawieszenia. Polskie drogi nie są do tego przystosowane.. Dobrze się nad tym zastanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu chcesz je posadzic na glebie? To już lepiej zainwestowac w dobre opony z alusami,niż narażac się na dodatkowe koszty związane z wymianą zawieszenia. Polskie drogi nie są do tego przystosowane.. Dobrze się nad tym zastanów.

jesli ma zainwestowac w dobre felgi to moze niech nic nie robi :decayed:

b5 na orginalnym zawieszeniu z felgami 17 czy 18 to prawdziwy 4x4 :kox:

ale to tylko moje zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam na pytanie ja mam w b7 sportowe zawieszenie fabryczne w niemczech to przejdzie ale w polsce jest to uciążliwe mimo że sam lubie sportowe zawiasy mam troche już go dosyć , bo zawieszenie trzeba dobrac do drogi . nie wszystko złoto co się swieci . uwież mi za chwile bedziesz szukał jeepa jak pojezdzisz na sportowym zawiasie . :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam na pytanie ja mam w b7 sportowe zawieszenie fabryczne w niemczech to przejdzie ale w polsce jest to uciążliwe mimo że sam lubie sportowe zawiasy mam troche już go dosyć , bo zawieszenie trzeba dobrac do drogi . nie wszystko złoto co się swieci . uwież mi za chwile bedziesz szukał jeepa jak pojezdzisz na sportowym zawiasie . :wallbash:

Ty już kolego nie nabijaj sobie postów bo ględzisz jak stara pierdoła

Matysss, ja bym poszedł w FK :wink4:

po co gwint? po to żeby auto lepiej się prowadziło, po co zakładać większe alufelgi skoro auto na seryjnym zawieszeniu będzie stało jak koza, a zawieszenie pada od konkretnych czynników:

- jeździsz jak łajza i zaliczasz każdą studzienkę lub dziurę

- beznadziejna jakość wahaczy, czyli wkładacie chinole

- zły montaż wahaczy

więcej grzechów nie pamiętam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierdoła to raczej nie jestem , to twój poglad jak ty jeżdziłeś składakiem (rowerkiem) ja jezdziłem tt :kox: ale nie o to się rozchodzi , aby nie jeżdzic po dziurach i to trzeba jeżdzić slalomem :tongue4: [br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 21:32_________________________________________________dla sprostowania , jak macie dobre drogi gleba jest w stu procentach wskazana ale na złych jest odwrotnie , u mnie sa średni może stąd ten pesymizm :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak już chcesz kupić gwintowane zawieszenie i sprawdzić jak się na tym jeździ a wcześniej nie jeździłeś na gwincie to te dwie propozycje są świetne. Ja miałem gwint MTS i po roku czasu tył się wylał, wprawdzie reklamacje uznali ale 14 dni to trwało. Jak dla mnie było za twardo i to stanowczo a koła 15, trakcja beznadziejna :thumbdown: jedyny plus jaki widziałem to regulacja prześwitu auta co dawało fajny efekt wizualny. Na poprawkę musisz wziąć to że drążki i wahacze będą się szybciej wybijały i nie mówię tu o Chinolach jak kolega wyżej. Ja u siebie montuje cały czas Febi i niestety wytrzymywały krócej niż zawsze. A długie trasy były bardzo męczące, a jak pożyczał samochód mój tato mówił że mam wóz na żelaznych kołach a nie Audi. No i trochę prawdy miał. Więc zakupiłem porządne zawieszenie Bilstein :> Amorki i sprężyny tego producenta są po prostu genialne :good: Trakcja jest niesamowicie dobra, a komfort świetny. A co najlepsze, na tym zawieszeniu a nie jest to zawias sportowy, wchodzę w zakręty szybciej niż na MTS -się po zglebieniu na 40mm. Więc jeśli chcesz się pobawić w gwint i zobaczyć jak to jest a masz na to kasę Kup FK a jak poważnie myślisz o gwincie to kup KW lub innego dobrego producenta z możliwością regulacji tłumienia. To moje zdanie jeśli chodzi o gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak już chcesz kupić gwintowane zawieszenie i sprawdzić jak się na tym jeździ a wcześniej nie jeździłeś na gwincie to te dwie propozycje są świetne. Ja miałem gwint MTS i po roku czasu tył się wylał, wprawdzie reklamacje uznali ale 14 dni to trwało. Jak dla mnie było za twardo i to stanowczo a koła 15, trakcja beznadziejna :thumbdown: jedyny plus jaki widziałem to regulacja prześwitu auta co dawało fajny efekt wizualny. Na poprawkę musisz wziąć to że drążki i wahacze będą się szybciej wybijały i nie mówię tu o Chinolach jak kolega wyżej. Ja u siebie montuje cały czas Febi i niestety wytrzymywały krócej niż zawsze. A długie trasy były bardzo męczące, a jak pożyczał samochód mój tato mówił że mam wóz na żelaznych kołach a nie Audi. No i trochę prawdy miał. Więc zakupiłem porządne zawieszenie Bilstein :> Amorki i sprężyny tego producenta są po prostu genialne :good: Trakcja jest niesamowicie dobra, a komfort świetny. A co najlepsze, na tym zawieszeniu a nie jest to zawias sportowy, wchodzę w zakręty szybciej niż na MTS -się po zglebieniu na 40mm. Więc jeśli chcesz się pobawić w gwint i zobaczyć jak to jest a masz na to kasę Kup FK a jak poważnie myślisz o gwincie to kup KW lub innego dobrego producenta z możliwością regulacji tłumienia. To moje zdanie jeśli chodzi o gwint.

jaki model bilsteina :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie powiem CI kolego bo nie pamiętam jaki jest to model hmm.... może na paragonie będzie albo na amorku. Nawet kartonów nie mam bo wyrzuciłem. W każdym razie dałem za nie około 1200zł jakieś standardowe do tego modelu. A i jeszcze o czym trzeba pamiętać jak kupujecie Bilsteina. Otóż nie wszystkie są produkowane w Niemczech niekiedy trafiają się z Azji, te niemieckie są jak dobrze pamiętam 40zł droższe niż Azjatyckie. Ja oczywiście wybrałem niemieckie i nie żałuje :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MisiekDD, ten Twój zawias to na bank nic z wyższej półki :decayed:

mam aktualnie H&R (-40mm) + amor Bilstein B8 który kosztuje 500-600 zł za sztukę, więc odpowiedz sobie sam :)

nie powiem, jeździ się dobrze, ale chcę zmienić na gwinta

a Panowie, wahacze Febi to szajs, nie wiem czy wiecie :) przerobiłem praktycznie wszystkie firmy, najwięcej wytrzymują lemfordery a drugie miejsce to TRW, rok upalam TRW na tym zawiasie i na 18", jest cisza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bankowo nic z wyższej półki Kolego Pucek. Amortyzatory są koloru czarnego więc jak się nie mylę to oznaczenie ich było B4. Kompletny standard, bez utwardzeń czy mniejszym skoku. Sprężyny też koloru czarnego z napisami Bilstein. Prawdopodobnie robione w jakiejś lepszej technologii co ma wpływać na ich wytrzymałość, ale czy to prawda ??? czy tylko slang marketingowy to nie wiem. W moim odczuciu jest troszeczkę sztywniejsze ale to minimalnie od auta moich rodziców a tam są nowe Sachs-y . Na mnie to zawieszenie zrobiło wielkie wrażenie. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...