Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Chwilowe delikatne szarpnięcia przy rozruchu...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chłopaków.

Dzisiaj mieliśmy około -3 temp., i przy rozruchu wiadomo świeczki wreszcie się chwile dłużej zapaliły. Natomiast jeżeli chodzi o sam rozruch to super, strzalik jak w lato i pracuje. Zwróciłem uwagę, może za wrażliwie, ale wystąpiły już na pracującym równomiernie silniku (odrazu po rozruchu) jak gdyby 3-4 delikatnych szarpnięć. Oczywiście po chwili już ustąpiły i okej. Obstawiać już świece ? Ewentualnie jak diagnozować ?

Pozdrawiam

Opublikowano

nie baw sie w aptekarza.

podlacz VAG-a,

zrob logi

sprawdz bledy.

sprawdz swiece zarowe

jezeli nie widac nic niepokojącego lej paliwo, wymieniaj olej i ciesz sie autem.

Opublikowano

dolacze sie do tematu ja mam to samo co Ty kolego. po odpaleniu auta pracuje nierowno i dymi na niebiesko po 30 sekundach jest wszystko ok. Wymienilem swiece i jest to samo a moze to przekaznik swiec ?? albo kable rozruchowe??

Opublikowano

te typy tak mają.

zrobiłem kiedys diagnoze na bloku 013 na zimnym silniku(ale tak celowo wiem ze nalezy na rozgrzanym silniku) ranne odpalane tak -3stopnie na zew. w aucie z przebiegiem 250tyskm i w aucie 105tyskm i z tym z większym przebiegiem korekty były bardziej rozjechane i przykulał tak około 10sekund natomiast ten z mniejszym przebiegiem miał duzo bardziej stabilne korekty i miał jakby ze dawa przykulania.

Opublikowano

dolacze sie do tematu ja mam to samo co Ty kolego. po odpaleniu auta pracuje nierowno i dymi na niebiesko po 30 sekundach jest wszystko ok. Wymienilem swiece i jest to samo a moze to przekaznik swiec ?? albo kable rozruchowe??

ja bym się na Twoim miejscu zmartwił trochę jeżeli dymi na niebiesko bo może pompa padać. U mnie nic nie dymi, jeżeli mam szarpnięcie to bardzo delikatne - gdybym inaczej przywiązywał uwagę to bym nawet nie zauważył.

te typy tak mają.

zrobiłem kiedys diagnoze na bloku 013 na zimnym silniku(ale tak celowo wiem ze nalezy na rozgrzanym silniku) ranne odpalane tak -3stopnie na zew. w aucie z przebiegiem 250tyskm i w aucie 105tyskm i z tym z większym przebiegiem korekty były bardziej rozjechane i przykulał tak około 10sekund natomiast ten z mniejszym przebiegiem miał duzo bardziej stabilne korekty i miał jakby ze dawa przykulania.

to chociaż już coś wiadomo, ale powiem szczerze że jak był ten pierwszy minusik na dworku to tak zrobiła, a następne razy się tymczasem nie zdarzyły już. Czasem podzespoły mechaniczne mogą być okej, natomiast bez naszej wiedzy zawiedzie paliwo. A może być tak, że paliwo czasem leciutko się cofnie ?

Pozdrawiam Was :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...