martinus Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam chłopaków. Dzisiaj mieliśmy około -3 temp., i przy rozruchu wiadomo świeczki wreszcie się chwile dłużej zapaliły. Natomiast jeżeli chodzi o sam rozruch to super, strzalik jak w lato i pracuje. Zwróciłem uwagę, może za wrażliwie, ale wystąpiły już na pracującym równomiernie silniku (odrazu po rozruchu) jak gdyby 3-4 delikatnych szarpnięć. Oczywiście po chwili już ustąpiły i okej. Obstawiać już świece ? Ewentualnie jak diagnozować ? Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 nie baw sie w aptekarza. podlacz VAG-a, zrob logi sprawdz bledy. sprawdz swiece zarowe jezeli nie widac nic niepokojącego lej paliwo, wymieniaj olej i ciesz sie autem.
szakal84 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 dolacze sie do tematu ja mam to samo co Ty kolego. po odpaleniu auta pracuje nierowno i dymi na niebiesko po 30 sekundach jest wszystko ok. Wymienilem swiece i jest to samo a moze to przekaznik swiec ?? albo kable rozruchowe??
ERW0 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 te typy tak mają. zrobiłem kiedys diagnoze na bloku 013 na zimnym silniku(ale tak celowo wiem ze nalezy na rozgrzanym silniku) ranne odpalane tak -3stopnie na zew. w aucie z przebiegiem 250tyskm i w aucie 105tyskm i z tym z większym przebiegiem korekty były bardziej rozjechane i przykulał tak około 10sekund natomiast ten z mniejszym przebiegiem miał duzo bardziej stabilne korekty i miał jakby ze dawa przykulania.
martinus Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 dolacze sie do tematu ja mam to samo co Ty kolego. po odpaleniu auta pracuje nierowno i dymi na niebiesko po 30 sekundach jest wszystko ok. Wymienilem swiece i jest to samo a moze to przekaznik swiec ?? albo kable rozruchowe?? ja bym się na Twoim miejscu zmartwił trochę jeżeli dymi na niebiesko bo może pompa padać. U mnie nic nie dymi, jeżeli mam szarpnięcie to bardzo delikatne - gdybym inaczej przywiązywał uwagę to bym nawet nie zauważył. te typy tak mają. zrobiłem kiedys diagnoze na bloku 013 na zimnym silniku(ale tak celowo wiem ze nalezy na rozgrzanym silniku) ranne odpalane tak -3stopnie na zew. w aucie z przebiegiem 250tyskm i w aucie 105tyskm i z tym z większym przebiegiem korekty były bardziej rozjechane i przykulał tak około 10sekund natomiast ten z mniejszym przebiegiem miał duzo bardziej stabilne korekty i miał jakby ze dawa przykulania. to chociaż już coś wiadomo, ale powiem szczerze że jak był ten pierwszy minusik na dworku to tak zrobiła, a następne razy się tymczasem nie zdarzyły już. Czasem podzespoły mechaniczne mogą być okej, natomiast bez naszej wiedzy zawiedzie paliwo. A może być tak, że paliwo czasem leciutko się cofnie ? Pozdrawiam Was
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się