lasken Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam Mam do was wielką prośbę. Mój oryginalny kluczyk z audi uległ uszkodzeniu, gdyż grot pęknął. Dorobiłem sobie 2 kluczyki scyzoryki kupione wraz z modulem sterowania centralnego zamka z pilotów wbudowanych w te nowe kluczyki z tej aukcji: http://allegro.pl/sterownik-audi-80-100-a2-a3-a4-a6-a8-tt-i1303985895.html. Otrzymałem schematy które umieszczam poniżej. Podłączyłem już wszystko. Zasilanie nowego modulu centralnego zamka, kierunkowskazy, diode, oraz podłączyłem moduł pod sterowanie centralnego zamka. Wszystko działa tzn. otwieram z nowego pilota umieszczonego w scyzoryku drzwi i zamykam. Problem polega na tym, iż mam w audi fabryczny alarm sterowany z zamka. Gdy zamkne drzwi kluczykiem wkładając go do bębenka zamka to uzbraja mi się alarm i zamyka wszystkie drzwi i otwierając zamkiem rozbraja się i otwiera wszystkie drzwi. Gdy chce zamknąć nowymi pilotami to zamykają się drzwi, lecz nie uzbraja się fabryczny alarm. Mógłby ktoś pomóc jak to podłączyć by wraz z zamknięciem drzwi uzbrajał się fabryczny alarm jak to ma miejsce zamykając auto wkładając klucz do bębenka zamka. Przy starym kluczyku miałem pilot wbudowany na podczerwień i właśnie jak otwierałem to zaświecało mi się ładnie oświetlenie kabiny, a przy zamykaniu uzbrajał się alarm. Teraz wszystko się zamyka ale fabryczny alarm nie włącza się wraz z zamknięciem samochodu. Jak nacisne zamykanie pilotem na fabrycznym starym kluczyku to uzbraja się alarm i zamyka ładnie drzwi a jak zamkne auto pilotem z nowego kluczyka to zamyka drzwi ale nie uzbraja alarmu. SCHEMATY KTORE OTRZYMAŁEM: 2 SCHEMATY KTÓRE BYŁY W PUDEŁKU: TEN SCHEMAT DOSTAŁEM OD GOŚCIA Z TEJ FIRMY . POWIEDZIAŁ ŻE TO JEST SCHEMAT TYPOWO POD A4 B5 1995r. CZYLI POD MÓJ SAMOCHÓD : Bardzo proszę o pomoc Z góry serdecznie dziękuję za wszelką pomoc. POZDRAWIAM Kamil
JeriLee Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Żle się wpiąłeś z sygnałem do kompresora od centralnego, bo jest opcja ze otwiera wszystkie drzwi lub tylko kierowcy. Szukaj błędu w połączeniach
lasken Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 Chyba dobrze sie wpiąłem bo otwierają się wszystkie drzwi i zamykają wszystkie tylko nie uzbraja się alarm. Takto wszystko jest jak być powinno
janSerce Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Spróbuj tym schematem, ja też mam niby '95rok ale ten pierwszy schemacik nie działał, dopiero schemat pod '96 zadziałał od razu. Koleś mi przesłał drugi schemacik typowo pod '96rocznik:
DeeJay_Kill Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Sterowanie w audi jest minusem (masą), więc jeśli posiadasz miernik, to jedna osoba idzie z kluczykiem do zamka i np. trzyma zamykanie, a Ty idziesz do pompki i patrzysz, na którym kablu jest wtedy zwarcie do masy. Analogicznie z otwieraniem. Prawdopodobnie schemat, który podesłał kolega wyżej, jest dobry, ale jeśli nie będzie to działać,to najszybciej pójdzie miernikiem.
lasken Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 W poniedziałek będe próbował tak jak mówisz W sumie będzie musiało działać. Kupowaliśmy u tego samego sprzedawcy z allegro i mamy te same modele i roczniki. Pochwale się jak uda mi się to zrobić A kable do złącza przy pompie pneumatycznej ciągłeś aż do bagażnika czy są gdzieś z przodu ? Dzięki wielkie za pomoc Spróbuj tym schematem, ja też mam niby '95rok ale ten pierwszy schemacik nie działał, dopiero schemat pod '96 zadziałał od razu. Koleś mi przesłał drugi schemacik typowo pod '96rocznik:
kiko_tychy Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Spróbuj tym schematem, ja też mam niby '95rok ale ten pierwszy schemacik nie działał, dopiero schemat pod '96 zadziałał od razu. Koleś mi przesłał drugi schemacik typowo pod '96rocznik: a czy te kabla sa do zlokalizowania gdzies w aucie blizej kierowcy ? i co to moze byc : jak podam mu mase to cos pyka ( jakis przekaznik ) w pompie ale nie pompuje , jak rusze wtyczka to pompuje . . kostka sprawdzona. [br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 13:51_________________________________________________juz sobie poradzilem - kable latwo zlokalizowac pod tylna kanapa , a co do pompy to okazalo sie ze ma zimne luty.
lasken Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam próbowałem dziś też drugi schemat który dostałem wyżej od kolegi " olo~666 ", tez dziala mi zamykanie i otwieranie centralnego zamka ale alarm mi się dalej nie uzbraja, więc jest tak jak w tamtym schemacie. BARDZO PROSZĘ O POMOC by zalaczalo mi ten fabryczny alarm przy zamknieciu auta nowym pilotem.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 13:10_________________________________________________PROSZĘ O CHOĆBY JAKIEŚ WSKAZÓWKI BO TYLKO TA JEDNA SPRAWA MI POZOSTAŁA DO ZAŁATWIENIA . Byc moze trzeba sie gdzies wpiac w sygnal pilota oryginalnego ?[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 21:36_________________________________________________??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się