ono Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Tak tez myślałem , podejrzewam ze podobnie bedzie z napinaczem , pewnie w innych tez bedzie padal , chociaż ja mam 200 tys i nie stuka.
mystic.pl Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jestem zaskoczony, że macie podobne wyniki w ASB z dpf i BKN bez filtra, tak jakby dpf nie był żadnym ograniczeniem W ASB seryjne wtryski to 059 130 277 AH, które zostały wycofane w 2009 roku. Nowy nr to 059 130 277 BD. Od czego są te wtryski 0 445 115 078, które wstawiałeś ? Masz ich pełny numer ? W etce takie nie występują.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 12:08_________________________________________________Do 3.0tdi podejdą też: 059 130 277 AN - występują w Q7 AP - A4, A5 AR - A4, A4 allroad, A5, A6, Q5, Q7 BE - A4, A4 allroad, A5, A6, Q5, Q7 CD - A7, Q7
Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jestem zaskoczony, że macie podobne wyniki w ASB z dpf i BKN bez filtra, tak jakby dpf nie był żadnym ograniczeniem W ASB seryjne wtryski to 059 130 277 AH, które zostały wycofane w 2009 roku. Nowy nr to 059 130 277 BD. Od czego są te wtryski 0 445 115 078, które wstawiałeś ? Masz ich pełny numer ? W etce takie nie występują.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 12:08_________________________________________________Do 3.0tdi podejdą też: 059 130 277 AN - występują w Q7 AP - A4, A5 AR - A4, A4 allroad, A5, A6, Q5, Q7 BE - A4, A4 allroad, A5, A6, Q5, Q7 CD - A7, Q7 Bo to jest numer boscha i odpowiednik BD :tongue4: :tongue4: :tongue4: Piszesz bzdury bo w 240 konnych A4 allroud i nowych Q7 wtrysk ma 1600bar i inaczej wygląda.
mystic.pl Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 A to nie wiedziałem , szukałem dokładnego info i niestety nie znalazłem, a możesz napisać, które podejdą do ASB/BKN bo z tego co pamiętam to wstawiałeś w B7 wtryski z B8 3.0 tdi 240ps.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 15:51_________________________________________________Tutaj gostek podaje, że odpowiednikiem OEM: 059 130 277 BD jest BOSCH: 0 445 115 079 http://allegro.pl/audi-vw-3-0-tdi-v6-wtryskiwacz-nowy-059130277bd-i1371867635.html
Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 A to nie wiedziałem , szukałem dokładnego info i niestety nie znalazłem, a możesz napisać, które podejdą do ASB/BKN bo z tego co pamiętam to wstawiałeś w B7 wtryski z B8 3.0 tdi 240ps.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 15:51_________________________________________________Tutaj gostek podaje, że odpowiednikiem OEM: 059 130 277 BD jest BOSCH: 0 445 115 079 http://allegro.pl/audi-vw-3-0-tdi-v6-wtryskiwacz-nowy-059130277bd-i1371867635.html Dla scisłości w A4 i A6 występowały tylko takie wtryski: AR S AH BD i żadne inne AN sa od nowego 240 konnego które nie pasują, to samo z AK i Cd Ja nie miałem wtysków u siebie z 240 konnego . Temat w ogóle silnika 240 konnego opisze kiedys w osobnym dziale bo sa chyba w A4-kach 3 rodzaje i każdy gorszy od drugiego. Najwydajniejszym jeśli chodzi o układ wtryskowy był silnik z oznaczeniem CAP który miał własnie wtryski z literką AK o ciśnieniu roboczym 1600 BAR. Silnik ten oznaczał sie całkowicie innym zasilaniem, inną pompą oraz listwami raila. Wycofany w 2009 roku zapewne przez zbyt drogi układ zasilania. Potem było oznaczenie silnika CCLA który miał ukłąd wtryskowy taki jak w B7 i wtryski najpierw z oznaczeniem Ah, obecnie poprawione BD. I ostatnim oznaczeniem silnika było CCWA, gdzie były wtryski z literką BE. Takie same jak montowali w 2,7TDI. Ogólnie nie problemem jeśli chodzi o duże moce są wtryski tylko turbo które nie jest w stanie rozdmuchać tego paliwa. W A4 B7 ASb silniku i BKN spokojnie seryjne wtryski są w stanie podać paliwa na 350 koni.
stifii Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 ABT niby jakieś turbulum robi do 3.0tdi: http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A6-4F-Motortechnik_362_51_3/produkt/ABT-Leistungssteigerung-841/ w sekcji ABT Power S: ABT Leistungssteigerung auf: 220 kW (300 PS), 600 Nm Optimierung des elektronischen Motormanagements (Chiptuning) Nur für Fahrzeuge mit Automatik Getriebe. ABT Turbolader bis 15.000 km Laufleistung im Tausch (sonst Aufpreis € 890,00) Bei Versand berechnen wir eine Kaution in Höhe von € 890,00 welche Sie nach Rücksendung & Prüfung des Turboladers (die Gesamtlaufleistung darf nicht über 15.000 Km liegen) selbstverständlich zurückerhalte
Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 ABT niby jakieś turbulum robi do 3.0tdi: http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/Audi-A6-4F-Motortechnik_362_51_3/produkt/ABT-Leistungssteigerung-841/ w sekcji ABT Power S: ABT Leistungssteigerung auf: 220 kW (300 PS), 600 Nm Optimierung des elektronischen Motormanagements (Chiptuning) Nur für Fahrzeuge mit Automatik Getriebe. ABT Turbolader bis 15.000 km Laufleistung im Tausch (sonst Aufpreis € 890,00) Bei Versand berechnen wir eine Kaution in Höhe von € 890,00 welche Sie nach Rücksendung & Prüfung des Turboladers (die Gesamtlaufleistung darf nicht über 15.000 Km liegen) selbstverständlich zurückerhalte Mam takie turbo ale one i tak niewiele różni sie od serii i w moim przekonaniu niewiele da. Te 600 Nm to fikcja w dolnej części obrotów ze względu na to że w każdym manualu przy tylu nm wał drży.
mystic.pl Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czy przy tipie też drży wał ? bo słyszałem opinie, że podobno tip 6HP19A zniesie więcej niż manual coś koło 650Nm, prawda to ?
Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czy przy tipie też drży wał ? bo słyszałem opinie, że podobno tip 6HP19A zniesie więcej niż manual coś koło 650Nm, prawda to ? Przy tipie nie bedzie drżał, ponieważ wał drży tylko na wysokich biegach i jak cisniesz gaz w podłogę od 2 tys obr. W tipie jak byś nacisnał gaz w podłoge to by ci po prosty bieg niżej zrzucił i nie bedzie tego problemu.
turdzi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Temat w ogóle silnika 240 konnego opisze kiedys w osobnym dziale bo sa chyba w A4-kach 3 rodzaje i każdy gorszy od drugiego. jestes w stanie tak na szybko to rozwinac.Czyli jak szukac B8 3.0 TDI to z jakiego rocznika i z jakim silnikiem i dlaczego
Patrox Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Generalnie zbyt mało zrobiliśmy tych aut aby powiedzieć w 100% na temat wydajności tych układów. Do zwykłego chipa nie ma większego znaczenia który silnik się weźmie oprócz oznaczenia CCWB bo to jest 3,0tdi ale 211PS zamiast 240. Tam są zalożone wtryski od 2,7tdi, to samo tyczy sie CCWA. CCLA ma już inne wtryski i takie same jak w B7. Co do wydajności poszczególnych jednostek postaram sie napisać w niedalekiej przyszłości.
turdzi Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Co do wydajności poszczególnych jednostek postaram sie napisać w niedalekiej przyszłości. fajnie by bylo jak bys zrobil takie kompedium wiezy o 3.0 TDI w B8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się