djtatra Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Witam Powstrzymywałem się, ale nie wytrzymałem i wylądowałem w DynoSoft Katowice. Tak to wygląda - Seria B6 AVF 131 PS 2002 rok Silnik ma przejechane ponad 200 tyś, w lipcu nowy kompletny rozrząd. Program miał by lajtowy, jaki jest sami oceńcie..... Według Wojtka wtryski są w dobrym stanie, natomiast turbo (seria) już powoli ma dość i stąd ograniczenie mocy. Przy pierwszym rolowaniu wyszło mu ponad 170 kucy ale zszedł niżej ze względu na stan turbo. Autko nie kopci (przynajmniej nie zauważyłem) a różnica pomimo małego przeskoku KM jest bardzo odczuwalna. Dowiedziałem się przy okazji, że napinasz paska rozrządu chyba nie jest oryginał :/ Trochę się wkurw.. bo wymiana była robiona w znanym warsztacie w Tarnowskich Górach na oryginałach (1000zł) Teraz szukam BRD (nic na siłę) ale się rozglądam, bo nie wiadomo kiedy seria klęknie. Oczywiście razem z BRD będzie trzeba FMIC-a wykombinować i korektę zrobić. Ogólnie jeśli chodzi o DynoSoft KCE (Wojtek) to pełny profesjonalizm POLECAM!!!!
dejf Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Góra stosunkowo słaba (moment) kosztem mocnego dólu... Chciałeś tak? EDIT No tak to moze byc przez ten napinacz.. To chyba nie pierwszy raz? Na forum jest juz chyba wykres AVF gdzie góra od ~3000obr ma załamanie? To jakas bolączka PD czy jak?
djtatra Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Tak samo powiedział mi Wojtek, że to wina napinacza paska. Ogólnie to mnie zabolało, że mogę mieć jakiś nie oryginalny napinacz. Nie jestem mechanikiem, ale czy jest możliwość, że napinasz jest oryginał ale coś z nim nie tak?? Na razie się bujam z bananem od ucha do ucha
dejf Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Tak samo powiedział mi Wojtek, że to wina napinacza paska. Ogólnie to mnie zabolało, że mogę mieć jakiś nie oryginalny napinacz. Nie jestem mechanikiem, ale czy jest możliwość, że napinasz jest oryginał ale coś z nim nie tak?? Na razie się bujam z bananem od ucha do ucha Mnie sie wydaje ze to moze byc rownie dobrze ori... Moze pasek nie jest napiety jak trzeba Just joking A tak to jak dla mnie troche kucy mało.. Nie mogl podlac jeszcze troche? Nie chciales malego dymku z tylu :>?
MAGIC87 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 a różnica pomimo małego przeskoku KM jest bardzo odczuwalna raczej przyrost płaskiego momentu w postcji 60 Nm, chociaz szkoda ze nie ciagnie sie do 3 tys na porównywalym poziomie
djtatra Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Narazie wystarczy, przesiadłem się z A4 B5 1.6 na B6 AVF i dla mnie to przepaśc Dla mnie jest OK:] poza t.. Służbowo jeżdżę VW T5 1.9 TDI ma ponad 300 tyś najechane, był katowany przez poprzednią firmę i jak narazie mam dośc dymków z tyłu autka hehe
MAGIC87 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Narazie wystarczy, przesiadłem się z A4 B5 1.6 na B6 AVF i dla mnie to przepaśc tongue pomysl co ja miałem przesiadajac sie z SDI
djtatra Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Miałem okazje jechać Golf IV SDI i te moje 1.6 było istnym diabłem Podsumowując wszystko: Jestem mega napalony na FMICa, BRD, Dolot z kwasu itd. ale jak tak myślę to gdzie jest granica w doinwestowaniu silnika?? Może lepiej odkładać na B8 3.0 Avant Q :] Wychodzi na to, że A4 - Klub jest jak nałóg, czytam posty i samemu chciało by się mieć takie mody jak inni i człowiek kombinuje co by tu zrobić żeby było więcej KM&nm i ...czarnych chmurek z tyłu :P:P:P
MAGIC87 Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Jestem mega napalony na FMICa, BRD, Dolot z kwasu itd jak masz luzne 5 tys to sie baw
dejf Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Jestem mega napalony na FMICa, BRD, Dolot z kwasu itd jak masz luzne 5 tys to sie baw Dokladnie... Ja nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze bede jezdzil serią w jakims aucie. I ta kwestia z nałogiem to prawda bo dopoki ktos Cie nie wku*wi i nie skilluje na drodze, np. jakies stare B5 :> to 'mozna' jezdzic na samym chipsie
Bulczas Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Kolego byłeś na sofcie przede mną w piątek :?: Ładny wynik i fajny moment
djtatra Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Tak kolego :] Widziałem tam Twoją B5 :] Ja pierwszy raz u Aliego :]
Bulczas Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Tak kolego :] Widziałem tam Twoją B5 :] Ja pierwszy raz u Aliego :] Skojarzyłem po cyferkach na wykresie Zapraszamy na spota we wtorek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=85081.new#new Ja za niedługo będę stałym bywalcem
djtatra Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Tak nie bardzo mi pasuje pora spotów bo zazwyczaj jestem w drodze powrotnej z delegacji ale muszę kiedyś się wyrobić i podjechać :] Widzę, że Ty ładnie poszedłeś od serii w góre :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się