banshee 1 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Chciałbym dowiedzieć się, czy podczas przyśpieszania BIPy mogą tak wyglądać? Silnik AJM. Został wcześniej wymieniony filtr paliwa na Knechta, ale efektu nie ma. http://img6.imageshack.us/f/023dyn.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pme 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 CIĄGNIE POWIETRZE NA ZASILANIU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 A dokładniej? Pod vacum poszła nowa uszczelka. Czyżby gdzieś w zbiorniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoGaz50 0 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Witam! Ein moment Panowie!! Przecież BIP-y dla PD (silnik AWX) mają tolerancje pracy (tak to nazwijmy) -30/+30 jednostek. Stąd wniosek, że ujemne wartości też są prawidlowymi parametrami ich pracy jeśli mieszczą się w tym zakresie. Dlaczego zatem sądzicie wogóle że ujemne wartości BIP'ów są wynikiem zasynia powietrza? Może to ktoś wyjaśnić? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Blad zapisuje sie powyzej 127... Nie wiem czy jakiekolwiek silniki mają tolerancje +/- 100 Aczkolwiek silniki z serii Bxx mają wyzsze tolerancje BiP niz silniki seri Axx BiP zalezy tez od tego co widac w 001 stat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Jak rozumiem Ty przeczytales... naprawde jestem pod wrazeniem... nie pierwszy raz Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoGaz50 0 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam! Ale ciągle nie mamy odpowiedzi na teorię, że ujemne wartości BIP'ów oznaczają że układ paliwowy CIĄGNIE POWIETRZE NA ZASILANIU .A jest to stwierdzenie kategoryczne i nurtujące posiadaczy aut z silnikami na PD. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam! Ale ciągle nie mamy odpowiedzi na teorię, że ujemne wartości BIP'ów oznaczają że układ paliwowy Moze to jest odpowiedz na twoje pytanie,bez zbędnych przepychanek słownych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Nie jestem w posiadaniu zeszytow serwisowych ale : 1. Faktycznie silniki z serii Bxx mają tolerancje +/- 100 a silniki BLB/BNA nawet +/- 150 2. Pomyliłem sie tez co do zwiazku 023 z 001 - takiego powiazania nie ma. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoGaz50 0 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam ponownie Moze to jest odpowiedz na twoje pytanie,bez zbędnych przepychanek słownych. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź - chylę czoła przed fachową wiedzą! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się