pme
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pme
Osiągnięcia pme
0
Reputacja
-
tak klepie hydraulika zrób jak koledzy piszą najpierw wymiana oleju jak stary zużyty olej to popychacze też zaczynają klepać albo jak za żadki olej jak to niepomoże to pokrywa do zdjęcia i kontrola popychaczy
-
sprawdz pochłaniacz par paliwa może dziurawy i czuć oparami paliwa pod maska
-
olej w dolocie jak zdejmiesz rurę od interkulera troszeczkę może być ale nie za dużo a po stronie wydechu niebiesko z rury wydechowej może też wyciskać przez egr
-
najpierw sprawdż rozrząd potem kąt wtrysku potem logi
-
16698 - Misfire(s) Detected; Single (unspecified) Cylinder
pme odpowiedział(a) na mariolondyn temat w Audi
PO314- przerwa zapłonu 1 cylinder P1020-ciśnienie paliwa przekroczony limit http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17428/P1020/004128 -
tak paput reszta ci koledzy wszystko opisali pozdrawiam.
-
Nie ma się czego pryczepić jest dobrze jedynie kąt wtrysku mógł by być 53- 55 zamiast 49
-
[B5 AFN] Znów tryb awaryjny - prośba o analizę logów - NAWRÓT CHOROBY
pme odpowiedział(a) na darooo temat w Audi A4 B5
wygląda to na problem z pdciśnieniem sprawdż podcisnienie na węzyku od gruchy turbo może za niskie i nie ma siły wysterować kierownic bo n75 elektrycznie wysterowuje wysoko ale nie przekłada sie to na vacum sprawdż szcelność może gdzieś petarty wężyk. -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low sprawdż najpierw akumulator i ładowanie jak za niskie napięcie przy rozruchu lub na jałowym to różne głupoty ze sterowników wyskakują
-
[B5 ADP] Błędy... szarpie silnikiem proszę o diagnozę
pme odpowiedział(a) na Krzyniu temat w Audi A4 B5
silnk krokowy w przepustnicy szwankuje do wymiany przepustnica -
sprawdż kable wentylator załącza się jak jest mały opór na czujniku temperatury jak kabel od czujnika ma uszkodzoną izolacje idotknie masy to załączy wentylator chyba że sterownk padł albo przekażnik się skleja
-
poluzuj 4 torxy na głowiczce pompy i ją lekko przesuń lub stuknij w kierunku silnika i powszystkim
-
sprawdż pompe zasilającą ma dawać na jałowym od 3,5 -7 bar jak pulsuje ciśnienie to wina pompy i z tąd odchyłki w dawkach.
-
SPANKY i PRZEMEK już ci odpowiedzieli
-
kierownice w turbinie sie zacinaja N75 od 2300 ma wysoke PWM POWYŻEJ 80%