Skocz do zawartości

pme

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pme

Osiągnięcia pme

0

Reputacja

  1. pme

    Stukot silnika

    tak klepie hydraulika zrób jak koledzy piszą najpierw wymiana oleju jak stary zużyty olej to popychacze też zaczynają klepać albo jak za żadki olej jak to niepomoże to pokrywa do zdjęcia i kontrola popychaczy
  2. pme

    Benzyna w oleju silnikowym

    sprawdz pochłaniacz par paliwa może dziurawy i czuć oparami paliwa pod maska
  3. pme

    Biały dym

    olej w dolocie jak zdejmiesz rurę od interkulera troszeczkę może być ale nie za dużo a po stronie wydechu niebiesko z rury wydechowej może też wyciskać przez egr
  4. najpierw sprawdż rozrząd potem kąt wtrysku potem logi
  5. PO314- przerwa zapłonu 1 cylinder P1020-ciśnienie paliwa przekroczony limit http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17428/P1020/004128
  6. tak paput reszta ci koledzy wszystko opisali pozdrawiam.
  7. Nie ma się czego pryczepić jest dobrze jedynie kąt wtrysku mógł by być 53- 55 zamiast 49
  8. wygląda to na problem z pdciśnieniem sprawdż podcisnienie na węzyku od gruchy turbo może za niskie i nie ma siły wysterować kierownic bo n75 elektrycznie wysterowuje wysoko ale nie przekłada sie to na vacum sprawdż szcelność może gdzieś petarty wężyk.
  9. 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low sprawdż najpierw akumulator i ładowanie jak za niskie napięcie przy rozruchu lub na jałowym to różne głupoty ze sterowników wyskakują
  10. silnk krokowy w przepustnicy szwankuje do wymiany przepustnica
  11. sprawdż kable wentylator załącza się jak jest mały opór na czujniku temperatury jak kabel od czujnika ma uszkodzoną izolacje idotknie masy to załączy wentylator chyba że sterownk padł albo przekażnik się skleja
  12. poluzuj 4 torxy na głowiczce pompy i ją lekko przesuń lub stuknij w kierunku silnika i powszystkim
  13. sprawdż pompe zasilającą ma dawać na jałowym od 3,5 -7 bar jak pulsuje ciśnienie to wina pompy i z tąd odchyłki w dawkach.
  14. SPANKY i PRZEMEK już ci odpowiedzieli
  15. kierownice w turbinie sie zacinaja N75 od 2300 ma wysoke PWM POWYŻEJ 80%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...