Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Problem z odpalaniem i ze spalaniem


aaaPablo

Recommended Posts

Witam. :hi:

Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta (nie gra roli czy mróz, czy ciepło).

Jak już odpali, to z rury wali biała chmura, potrafi też przez moment zaraz po uruchomieniu troszkę nierówno pracować.

Zaczęło się to w zasadzie, po wymianie rozrządu. Wymieniałem też wszystkie filtry, olej, wtryskiwacze i świece.

Dodatkowo zaobserwowałem wzrost spalania. Dochodzi do 10 litrów (w mieszanym).

Proszę o porady.

Link to comment
Share on other sites

Kto wymieniał rozrząd, jakie końcówki wtrysków założyłeś i czy przy wymianie rozrządu ktoś ruszał pompę wtryskową?

Link to comment
Share on other sites

Końcówki używki z forum, ale sprawdzane u pompiarza.

Pompa raczej musiała być ruszona, bo wogóle to cały silnik był wymieniany.

Po wymianie silnika (oprócz tego że nowy rozrząd był założony-robił to mechanior który już raz mi wymieniał rozrząd i wogóle u niego głównie auto było robione zawsze, tyle że nie bardzo ostatnio się przykłada do roboty) okazało się, że świece są do niczego, no i wyszła przy okazji sprawa lejących wtrysków z mojego starego silnika więc kupiłem inne, bo regeneracja oberwałaby mi kieszeń.

Link to comment
Share on other sites

Kąt wtrysku do kontroli to podstawa. Generalnie bez logów się nie obejdzie, warto sprawdzić czujnik temperatury.

Link to comment
Share on other sites

Też mi ten kąt wtrysku chodzi po głowie

Link to comment
Share on other sites

:vaglogi:

Co najmniej statyczne...

Postaram się tylko będę potrzebował pomocy w realizacji.

Dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Logi zrobione.

Nie wiem czy mogę umieścić tu??

Czy w diagnostyce vag??

---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

Log (2 - 011)

Log (3 - 000)

Link to comment
Share on other sites

kąt masz mocno za wcześnie log 3 nie widze czy to było w bs robione druga pozycja od lewej masz 98 a powinno być ok 51

Link to comment
Share on other sites

Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie?

Link to comment
Share on other sites

Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie?

tak mała odchyłka niema żadnego znaczenia na spalanie ale na odpalanie ma

Link to comment
Share on other sites

przestawiony rozrzad

Tzn.??

Co teraz oprócz kąta wtrysku do ustawienia?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...