Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z odpalaniem i ze spalaniem


aaaPablo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :hi:

Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta (nie gra roli czy mróz, czy ciepło).

Jak już odpali, to z rury wali biała chmura, potrafi też przez moment zaraz po uruchomieniu troszkę nierówno pracować.

Zaczęło się to w zasadzie, po wymianie rozrządu. Wymieniałem też wszystkie filtry, olej, wtryskiwacze i świece.

Dodatkowo zaobserwowałem wzrost spalania. Dochodzi do 10 litrów (w mieszanym).

Proszę o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto wymieniał rozrząd, jakie końcówki wtrysków założyłeś i czy przy wymianie rozrządu ktoś ruszał pompę wtryskową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki używki z forum, ale sprawdzane u pompiarza.

Pompa raczej musiała być ruszona, bo wogóle to cały silnik był wymieniany.

Po wymianie silnika (oprócz tego że nowy rozrząd był założony-robił to mechanior który już raz mi wymieniał rozrząd i wogóle u niego głównie auto było robione zawsze, tyle że nie bardzo ostatnio się przykłada do roboty) okazało się, że świece są do niczego, no i wyszła przy okazji sprawa lejących wtrysków z mojego starego silnika więc kupiłem inne, bo regeneracja oberwałaby mi kieszeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku do kontroli to podstawa. Generalnie bez logów się nie obejdzie, warto sprawdzić czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi:

Co najmniej statyczne...

Postaram się tylko będę potrzebował pomocy w realizacji.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Logi zrobione.

Nie wiem czy mogę umieścić tu??

Czy w diagnostyce vag??

---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

Log (2 - 011)

Log (3 - 000)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt masz mocno za wcześnie log 3 nie widze czy to było w bs robione druga pozycja od lewej masz 98 a powinno być ok 51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie?

tak mała odchyłka niema żadnego znaczenia na spalanie ale na odpalanie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestawiony rozrzad

Tzn.??

Co teraz oprócz kąta wtrysku do ustawienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...