Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Zgasł i nie zapala b5 2,5 tdi 150 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam prośbę o pomoc. Dziś podczas jazdy, w trakcie zmiany z biegu 2 na 3 samochód mi zgasł. Udało się go jednak zapalić po 3 sekundach. Przejechałem jeszcze ok 100 metrów, zatrzymałem się na światłach , samochód zgasł i juz nie zapala. Próbowałem go zapalać w trakcie holowania na parking ale bezskutecznie. Ok godziny przed wydarzeniem miałem prawie pusto w baku ale zatankowałem. Dodatkowo warto powiedzieć że jest temperatura ok minus 6 stopni. Może ktoś podejrzewa co mogło się stać zanim udam się do mechanika. Jedną z moich teorii było zapowietrzenie układu paliwowego jednak okazało się to błędem ponieważ holując samochód już dawno by się odpowietrzył. Kolejna teoria to temperatura. Może w układzie gdzieś znajdowała się woda i to zamarzło .......serio nie wiem....czekam na jakieś pomysły.....

Opublikowano

na początek vag potem jak już gdzieś miało przyłapać to filtr paliwa do sprawdzenia

Opublikowano

a nie wiesz gdzie mogę w krk sprawdzić diagnostykę ? - cofam , nie zauważyłem że nie jesteś z krk....ale może ktoś wie...??

Opublikowano

wklej link do wątku na regionalne krakowskie chłopaki Ci podpowiedzą :good:

Opublikowano

Dobra, filtr sprawdzony , jest w pełni zalany, drożny, więc to nie to. Może jakieś inne pomysły zanim jutro kupię i sprawdzę vag-iem ??

Opublikowano

Ja miałem identyczną sytuację trzy tygodnie temu. Mechanik podejrzewał pompę wtryskową (okazała sie dobra), potem komputer (okazał się dobry). Później że mało paliwa więc kupiłem 10 l. I dalej nic.

Jak się później okazało moje audi ma bak dwukomorowy i po zatankowaniu 10 litrów w drugim baku nadal nic nie było więc zamiast pompować paliwo pompował powietrze. Wystarczyło zatankować go do pełna ( podobno tak jest również napisane w instrukcji) i odpowietrzyć. Przyczyną było zbyt mało paliwa i zapowietrzenie się auta. Spróbuj nic nie tracisz.

Opublikowano

Diagnoza - padnięty sterownik pompy. Rozmontować - wysłać elektronikę do naprawy ( koszt ok 400 pln ), złożyć wszystko i powinno działać. Jak ktoś będzie miał z tym problem to pisać , postaram się pomóc . Ja dziękuje za pomoc tx-didi.

Opublikowano

tak sie konczy jezdzenie jak ma sie pusto w baku...

Opublikowano

Diagnoza - padnięty sterownik pompy. Rozmontować - wysłać elektronikę do naprawy ( koszt ok 400 pln ), złożyć wszystko i powinno działać. Jak ktoś będzie miał z tym problem to pisać , postaram się pomóc . Ja dziękuje za pomoc tx-didi.

Na youtube masz filmik jak samemu naprawić ten sterownik ale ja bym się w to bał bawić :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...