Skocz do zawartości

al-queda

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O al-queda

Osiągnięcia al-queda

0

Reputacja

  1. al-queda

    regeneracja vp44

    Witam, Zna ktoś jakiś dobry i tani zakład regenerujący te pompy ?
  2. Ok, Przekonałeś mnie. Po prostu gdzies podjadę aby mi to zrobili. Dzięki wielki e za pomoc .
  3. Dzięki za info. A może być pierwsza opcja bez czipu ? I jaki może być tego koszt ? Czy może mogę to jakoś sam zrobić ?
  4. Witam, Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak odepnę czujnik temperatury to jest ok. Wiem że tymczasowym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki startowej na kanale 05. - chyba że się mylę . Jednak jak podpinam vaga to pokazuje mi tylko info na kanale 02 , inne są niedostępne. Może wiecie dlaczego ? Albo może jest ktos z krk lub okolic kto może mi z tym pomóc .Odwdzięczę się oczywiście.
  5. Witam, Mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jak odepnę czujnik temperatury to jest ok. Wiem że tymczasowym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki startowej na kanale 05. - chyba że się mylę . Jednak jak podpinam vaga to pokazuje mi tylko info na kanale 02 , inne są niedostępne. Może wiecie dlaczego ? Albo może jest ktos z krk lub okolic kto może mi z tym pomóc .Odwdzięczę się oczywiście.
  6. Witam, Potrzebuję namiar do kogoś z vagiem na terenie krakowa. Nie pali mi na ciepłaym i muszę zmienić dawkę rozruchową. Odwdzięczę się za pomoc.
  7. Diagnoza - padnięty sterownik pompy. Rozmontować - wysłać elektronikę do naprawy ( koszt ok 400 pln ), złożyć wszystko i powinno działać. Jak ktoś będzie miał z tym problem to pisać , postaram się pomóc . Ja dziękuje za pomoc tx-didi.
  8. Dobra, filtr sprawdzony , jest w pełni zalany, drożny, więc to nie to. Może jakieś inne pomysły zanim jutro kupię i sprawdzę vag-iem ??
  9. a nie wiesz gdzie mogę w krk sprawdzić diagnostykę ? - cofam , nie zauważyłem że nie jesteś z krk....ale może ktoś wie...??
  10. Witam, Mam prośbę o pomoc. Dziś podczas jazdy, w trakcie zmiany z biegu 2 na 3 samochód mi zgasł. Udało się go jednak zapalić po 3 sekundach. Przejechałem jeszcze ok 100 metrów, zatrzymałem się na światłach , samochód zgasł i juz nie zapala. Próbowałem go zapalać w trakcie holowania na parking ale bezskutecznie. Ok godziny przed wydarzeniem miałem prawie pusto w baku ale zatankowałem. Dodatkowo warto powiedzieć że jest temperatura ok minus 6 stopni. Może ktoś podejrzewa co mogło się stać zanim udam się do mechanika. Jedną z moich teorii było zapowietrzenie układu paliwowego jednak okazało się to błędem ponieważ holując samochód już dawno by się odpowietrzył. Kolejna teoria to temperatura. Może w układzie gdzieś znajdowała się woda i to zamarzło .......serio nie wiem....czekam na jakieś pomysły.....
  11. ...tylko verwa........już wszędzie sprawdzałem.....polecam....
  12. witam kolege.... niedawno kupiłem dokładnie takie same autko, tez avant, 2.5 tdi rocznik 98, s-line. juz troche w nim powymieniałem i wcale nie jest drogo..jakbyś chciał jakieś rady , gdzie kupować itd to daj znać . najlepiej gg 3863249. no i niedaleko mieszkamy wieć jak coś to pisz...
  13. Witam wszystkich. coś o mnie hmmm....a4 avant 2.5 v6 tdi s-line '98...pozdrawiam....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...