Koczis 1 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witam. Mam pytanie, dziś(2 razy) po ok. 3 godzinnym postoju miałem nieciekawą sytuację, polegającą na zablokowaniu lewarka zmiany biegów. Nie było możliwości ruszyć go z jedynki(na tym biegu zostawiam auto). Trzeba było mocno szarpnąć, aby wyskoczył, a jak już się udało to podczas jazdy biegi nie chciały wejść do końca za pierwszym razem i zaklejał się w każdym położeniu(1-6, luz na skrajnych położeniach, itp.). Odczucie było takie jak trzymanie stalowych narzędzi na mrozie w gołej ręce, takie sklejanie. Jak puścił to można było przesuwać(z oporem oczywiście, ale to norma przy mrozie, bo gęstnieje olej w skrzyni). Gdzie szukać przyczyny, czy może to być jakiś lód na wodzikach lub na kulce pod mieszkiem zmiany begów, czy jeszcze coś innego? Dzięki za porady, bo A4 jeździ też żonka i nie da rady ruszyć lewarka jak Jej przymarźnie, bo ja już musiałem użyć sporo siły aby go ruszyć z jedynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tradziejowski 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Wczoraj miałem podobnie, też zostawiłem na biegu i musiałem mocno szarpnąć lewarek aby póścił. Też n ie wiem jaka może być tego przyczyna. Może trzeba coś przesmarować? Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 może olej w skrzyni zamarza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Olej w skrzyni co najwyżej gęstnieje, gdyby zamarzał to już po paru km byłoby po skrzyni, to musi być gdzieś na przeniesieniu dźwigni, ale gdzie? Oto jest pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling 5 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Było o tym już co najmniej kilka razy na forum. Generalnie B6/B7 "tak ma". Polecam opcję szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 "szukaj"-od tego zacząłem, ale nie znalazłem Gdzyby Ktoś bardziej biegły mógł mi pomóc to Bardzo byłbym wdzięczny, bo ja po 30min dałem za wygraną i wolałem zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CinekZip 0 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 też tak mam znajomy powiedział że auto musi po prostu chwile pochodzić żeby się nagrzać,więc zostawiaj na luzie:) u mnie akoś todziała pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wielkich mrozów u mnie nie było max.-12 ale niczego takiego u siebie nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Zeszłej zimy też nic nie miałem, a tu -10 i stoi, ale odpukać od tamtego czasu nic się nie dzieje, może żona w jakąś zaspę wjechała i oblepiło śniegiem i przymarzło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja po dzisiejszej nocce w pracy (12 godzin postoju na parkingu) też jakbym delikatnie czuł opór przy próbie zmiany biegów - po chwili minęło. Temperatura od ok. -15 do -20... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz 23 0 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Tu koledzy mają ten sam problem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173147.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi