Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Ciężko pali na zimno i na ciepło a jak zapali to chodzi idealnie


kamil22

Rekomendowane odpowiedzi

witam zakupiłem audi z silnikiem 2.5 v6tdi 150 koni z roku 99 :hi: i mam taki problem ciezko pali na zimno i ciezko pali na ciepło na zimno trzeba go troche pokrecic to samo jest z ciepłym silnikiem ale jak go zgasze i odrazu odpale to pali od kopa ale jak postoi chociasz 2 minuty jak jest ciepły to znów ciezko pali co to moze byc swiece sprawdzoe sa dobre a jak zapali to chodzi równiutko nawet szklanke moge z woda postawic na silniku i sie nie wleje jak mozecie to pomuscie mi :hi:[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 10:18_________________________________________________moze to przyczyna zaworku zwrotnego albo pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozecie to pomuscie mi

:shocked::slina:

Nawiązując do problemu, zapewne będzie podobnie jak u mnie - wracające paliwo, wymiana zaworka zwrotnego załatwi sprawę... ale tak czy siak :vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rade :)[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 10:25_________________________________________________zamówiłem zaworek i filter nowy jak to nie to to podłocze pod vaga a filter i tak powino sie wymienic z zaworkiem to groszowe sprawy dam znac co bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz podpinal vag-a to sprawdz jeszcze nastawy kata poczatku wtrysku. (004 bs i stat) przy nagrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj odebrałem auto od mechanika :) bo chciałem żeby ustawił mi statyczny kąt wtrysku, wymienił świece i poprosiłem go żeby przejrzał ogólnie silnik, chłop przyłożył się do tematu i okazało się, że w filtrze paliwa był taki syf, że dziwił się, że pompa jeszcze działa ( efekt tankowania paliwa po okazyjnej cenie :wallbash: ) dodatkowo było dużo powietrza w układzie więc zaczął szukać i okazało się, że zasysał powietrze z baku przez uszkodzony/zasyfiony zawór zwrotny na filtrze paliwa - całkowity koszt naprawy - 34zł zawór + 75zł filtr paliwa + 66zł robocizna :decayed: + 25zł 0,5L stock = 200zł :kox: dziś po pracy sprawdzę jak pali bo mam blisko i chodzę z buta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...