Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Parafina ,zablokowany filtr paliwa


markus1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w tym roku przysnąłem . Byłem na wyjeździe jak wróciłem przypomniałem sobie że mam zalane letnie paliwo . Szybka akcja- depresator dawka razy 2 i dolałem z 12 litrów statoil diesel gold dla rozmieszania (do pełnego baku) wszystko byłoby lalka gdyby nie temp - gdy robiłem tą akcje było już -10 . Myślalem że jest wszystko ok -25 było odpalił jeździł bez problemu ale --- po 3 dniach mrozu wracałem z działki przerwał ze 3 razy i zgasł. Odpalał na 2 sekundy z trudem i gasł. linka ,hol, .Auto postało 2 dni dzisiaj zagotowałem 2 czajniki wody i polałem filtr pochechłał 3 razy i odpalił .Chodził 30 minut ,złapał temp, odkręciłem korek od dołu filtra aż chlusnęła ropka( na początku nic nie leciało) noi-?? .Teraz mam pytanie co teraz ??? .filtr paliwa wymieniałem jakieś 500 km temu i niebardzo chcę robić to znowu ?? paliwo pełen bak plus megadawka depresatora,(lecz z tego co wiem jak już się coś wytrąci to pomaga to jak umarłemu kadzidło:).Czekam na sugestie i uprzedam - nie mam garażu (jestem świadom że najlepiej go postawić w ciepełko ale nie mam takiej możliwości na tą chwilę ) dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 l mixou plus 1 l benzyny na 11ropy w przeliczeniu wlej i zapomnij o sprawie a jak to wyjeździsz to tankuj dobre paliwo.

depresator pomaga ale paliwo musi miec plusowa temperature jak wytraci parafine to i butelka nie pomoze jednynie benzyna do ropy w takich proporcjach jak napisalem i dla spokoju 1l mixolu na zbiornik w takiej miksturze to nic ci nie zamarznie.

tak robimy w firmie jak jedziemy na Finlandię ciężarówkami i ja tak robie w swoim aucie i jest gitara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 l mixou plus 1 l benzyny na 11ropy w przeliczeniu wlej i zapomnij o sprawie a jak to wyjeździsz to tankuj dobre paliwo.

depresator pomaga ale paliwo musi miec plusowa temperature jak wytraci parafine to i butelka nie pomoze jednynie benzyna do ropy w takich proporcjach jak napisalem i dla spokoju 1l mixolu na zbiornik w takiej miksturze to nic ci nie zamarznie.

tak robimy w firmie jak jedziemy na Finlandię ciężarówkami i ja tak robie w swoim aucie i jest gitara

No no takie rzeczy to stosowało się w zwykłych dieslach (nawet instrukcja Audi 80 pisała w jakim stosunku mieszać ON z PB) nie wiem jak to podziała na nowe TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no takie rzeczy to stosowało się w zwykłych dieslach (nawet instrukcja Audi 80 pisała w jakim stosunku mieszać ON z PB) nie wiem jak to podziała na nowe TDI.

Wiesiu silnik [1Z] to stary kondom , był już stosowany m.in. we wspomnianym przez Ciebie :audi: 80 (bodajże od '91 roku) a on "zeżre" wszystko (no może wszystko) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesiu silnik [1Z] to stary kondom , był już stosowany m.in. we wspomnianym przez Ciebie :audi: 80 (bodajże od '91 roku) a on "zeżre" wszystko (no może wszystko) :wink4:

niestety sie z tym zgadzam ale za to jest jak krzyżówka ku*wy z osłem toporny na debili i nie do zaj*bania :>[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 16:38_________________________________________________a i nie od 91 roku tylko od końca 93r bodaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem Logi i proszę o pomoc bo zabardzo i to dokładnie nie wiem o co biega

0272

LAMPKA KONTROLI ŻARZENIA PRZERWA ZWARCIA DO MASY

Ty kolego to masz już nieźle pojechane :gwizdanie:

0272 dotyczy zakłoceń elektomagn. (np. tel. , HID ... )

Kolego a czy mógł byś jaśniej :sick3: bo i tak z tego nic nie kumam :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a o co chodzi z odkręceniem tego korka na spodzie filtra? Jak mi ciężko zaczął palić rano to to coś pomoże? Bo już nie mam pomysłu co mogło spowodować taki ciężki rozruch zimnego silnika.

luzując korek spuszczasz wodę z filtru, ja tego nigdy nie używałem, ale możesz zobaczyć ile syfu wyleci, no chyba że zamarzło, wtedy wymiana na nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprędzej świece u ciebie kolego zamarźnięte paliwo , filtr skutkuje unieruchomieniem silnika . ja spuściłem pół baku ropki rozgrzałem do około 50 stopni i zalałem do baku . depresator dodany wcześniej zrobi swoje . jak spuszczalem z baku ON wyglądał jak mętny miód teraz mam nadzieje że będzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...