Gość Murzyn Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Mam problem z regulacja sztangi, a ewidentnie trzeba ja skrt - wersja Rogala, a i po logach widac ze laduje ze znacznym opoznieniem niz program tego by chcial. Problem jest natury techniczno sprzetowej. Trzeba ruszac srubeczka zaznaczona na zolto. Dostep mamy tylko od strony zaznaczonej niebieska strzalka,(lepiej bedzie widac na 2 foto a tyl (czerwony) jest obudowany jakas blacha. Boki tez sa zabezpieczone przed dostepem (dokladne wskazanie zoltej strzalki) Ni chuchu zadnym narzedziem nie idzie zlapac tego pokretelka i nim poruszac. nad tym pokretelkiem jest jeszcze sruba zabezpieczjaca, ale luz poszla bez problemu kluczem 10. Problemem moze byc prawdopodobnie wiekszy slimak strony zimnej (chociaz nie jest to pewne na 100%) Teraz pytanko - kto to robil i czym to najlepiej zrobic?? no i teoretycznie nie wiadomo w ktora strone krecic zeby sktr sztange
marcin j Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Słuchy dochodzą , że było rezanie i było gorąco, jak z zutkiem lepiej jeździ???
Rogalotti Opublikowano 28 Października 2007 Opublikowano 28 Października 2007 Murzyn. Poluzuj kontre 10tką i zrób ze dwa pełne obroty na regulacji. Zakontruj i się przejedz autem.
Gość Murzyn Opublikowano 28 Października 2007 Opublikowano 28 Października 2007 wlasnie niczym sie do regulacji nie moge dostac, palcem nie idzie nic a nic. Z kontra nie ma problemow
Rogalotti Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Czyli całkiem klasycznie . Długie kombinerki hmmm no coś ala kombinerki takie długie szczypce są Ci potrzebne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się