mario77 0 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 dziś po odpaleniu na mrozie i przejechaniu 0.5 km zapaliła się kontrolka oleju i wyciekł olej. Co mogło się stać. silnik adr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 zlokalizuj najpierw skąd wyciekł olej (z którego miejsca), układ chłodzenia był zalany płynem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario77 0 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 jasne że był zalany płynem, nie mogę dokładnie powiedzieć skąd wyciekł ponieważ trzeba by użyć kanału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 pewnie oring stwardial na mrozie miedzy chlodnica oleju,a silnikiem przy filtrze oleju i popekal,mialem to samo w tamtym roku,w ciagu 5 min caly olej wylecial,oring 5zl,a roboty od cholere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Moze masz zamarzniętą odme? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario77 0 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, okazało się że to oring pod chłodnicą oleju.Już zrobione ale dostęp kiepski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 no to fajno że tylko to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Hehe mowilem ze oring pod chlodnica,stalo mi sie juz to w 2 audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja mam pytanko trochę podobne, a mianowicie. Wczoraj "zgłupiał" mi immobilaizer i teraz nie jestem w stanie odpalić samochodu - po przekręceniu kluczyka w stacyjce samochód chwilę chodzi i gaśnie. Wczoraj próbowałem kilkanaście razy go odpalić i nic, więc został ściągnięty na parking (był holowany). Dzisiaj próbowałem odpalić go ponownie oczywiście nie załapał, ale zapaliła się kontrolka oleju z sygnałem dźwiękowym. Czy zapalenie się kontrolki mogło być spowodowane próbami odpalenia (czy w takim przypadku silnik kręci "na sucho")? Czy może przyczyną zapalenia się kontrolki było holowanie samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 pewnie olej zbyt gesty na mrozie i podczas krecenia rozrusznikiem czujnik wylapal zbyt male cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się