Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Proszę o pomoc przy kupnie A4 do tuningu


quidy

Rekomendowane odpowiedzi

Temat sam zacząłem więc wrzucam tu też pytanie ale wiem, że dział może być nie ten więc jak coś proszę moda o przeniesienie.

Dziś byłem oglądać B5 S4 w benzynie bez LPG. Auto ogólnie robiło dobre wrażenie wizualne, zderzak w innym odcieniu, przedni trochę przytarty ale poza tym równe bez korozji, środek jak nowy itp ale do rzeczy. Po odpaleniu auto telepało się jak traktor. Takiego telepania już dawno nie widziałem. Właściciel mówił, że tak było od kupna czyli od 2007, VAG mu nic nie pokazywał a auto chodzi na wszystkie gary więc nic z tym nie robił w każdym razie samochód stojąc i jadąc wolno strasznie się telepał i trochę mu obroty falowały po zrzuceniu na luz ale nie gasł i po ruszeniu leciał normalnie, wgniatał w fotel jak należy. Niestety nie miałem VAGa ze sobą ani też nie miałem okazji rozgrzać auta więc nie wiem nic poza tym co mi powiedziano, nie wiem czy wszystkie cylindry chodziły Moje pytanie co mu może dolegać w najgorszym i najlepszym wypadku i ile to może mnie wynieść i wg was czy w ogóle warto się w coś takiego pakować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj linka do aukcji, ze zdjęciami-o ile masz-przeniosę do działu "Zakup kontrolowany" :wink4:[br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 00:05_________________________________________________przeniesione :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem oglądać B5 S4 w benzynie bez LPG. Auto ogólnie robiło dobre wrażenie wizualne, zderzak w innym odcieniu, przedni trochę przytarty ale poza tym równe bez korozji, środek jak nowy itp ale do rzeczy. Po odpaleniu auto telepało się jak traktor. Takiego telepania już dawno nie widziałem. Właściciel mówił, że tak było od kupna czyli od 2007, VAG mu nic nie pokazywał a auto chodzi na wszystkie gary więc nic z tym nie robił w każdym razie samochód stojąc i jadąc wolno strasznie się telepał i trochę mu obroty falowały po zrzuceniu na luz ale nie gasł i po ruszeniu leciał normalnie, wgniatał w fotel jak należy. Niestety nie miałem VAGa ze sobą ani też nie miałem okazji rozgrzać auta więc nie wiem nic poza tym co mi powiedziano, nie wiem czy wszystkie cylindry chodziły Moje pytanie co mu może dolegać w najgorszym i najlepszym wypadku i ile to może mnie wynieść i wg was czy w ogóle warto się w coś takiego pakować ?

jeśli wgniatało w fotel tzn. ze palił na wszystkie , w przypadku niepracujacego chociazby jednego gara od razu czuc zamulenie :thumbdown:

nie powiedziła ci czy po nagrzaniu tez telepie ??? w sumie 3 lata tak jeździć to masakra , no chyba ze po nagrzaniu objaw ustepuje. ale ewidentnie coś jest nie tak :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego guidy uważasz,że ktoś powie że to będzie kosztowało 300 zł, więc warto brać?

W ten sposób nie zdjagnozujesz co dolega temu egzemplażowi.

Jeżeli auto się podobało, jechać , sprawdzić jak należy i podejmować decyzję, nie ma takich rzeczy których nie dało by się naprawić.

Telepanie się na wolnych obrotach to nie tragedja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup zwykłe a4 quattro i wsadź VR6 turbo

w stanach klepią na potęge takie projekty

ewentualnie kup a4 V6 i wsadzaj V8

najtańsze 300 koni i bezawaryjne

ABZ w budzie b4 robi 4,1 do setki i 12 na ćwiartkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...