Skocz do zawartości

quidy

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O quidy

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    WWA

Auto

  • Model
    RS4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia quidy

1

Reputacja

  1. No nie wierzę, że każdy jeździ z tak słabym odbiorem radia w RNS-E i nikt z tym nic nie robi Tutaj chłopaki pisza, że bez konwersji opisanej poniżej RNS-E nie ma prawa dobrze odbierać radia na istniejących kablach - ktoś to robił ? Zastanawiam się czy po prostu nie dać niefabrycznej anteny Blaupunkta i podpiąć jej do obu wejść w RNS-E po prostu aczkolwiek nie wiem, czy to zadziała tak prosto. Well my cables have arrived (long story) After weeks of excuses from RMcoax in the UK, I eventually bought them from http://www.krenn.at in Austria. One hour after making contact with them the cables were assembled and ready to ship, fantastic service! You'll need these parts - - GOLF diversity module 1T0 035 530 -> Vagparts £77.81 + VAT - Power connector 1C0 973 119B -> Vagparts £1.19 + VAT - 1 x repair cable (this gives 2 pre-wired connectors) 000 979 009 -> Vagparts £0.98 + VAT - 2 x adaptor cables -> Krenn.at 76 Euro delivered to the UK. A PDF schematic for the cables is available here http://www.audi4ever.at/phpbb3/download/file.php?id=108&sid=d62f82351024f344ccf9d3bfb37d55cd Not essential but a nice touch is the use of a roll of cloth tape (clothtape -> Vagparts £3.63 + VAT) this is the same tape Audi use when making the looms. Worth it for the OEM look when you've been into the loom for your power feeds. Here is a shot of the assembled module ready for fitting Here is a shot showing details of the connections Pick up your +12v from terminal D15 and the GND from terminal D12, both in connector D in quadlock. The golf module only pulls around 1mA so shouldn't flatten the battery. I tried to use a relay to switch the supply using D13 (remote on) as the trigger, but it doesn't look like there is enough time for the relay to feed power to the Golf module before the RNSe logs intermittent ZF DTCs. It's worth running a vagcom scan before you start just to check if all is well with the car. During the install you'll probably create some more DTCs, especially if you unplug your RNSe, just clear all these out after your install. The module is attached with velcro above and to the right of the RNSe cage. There is just enough room to position the module and a handy hole in the top of the cage for a finger or two to help with alignment. I positioned it to the right to give a little more free cable for the antenna wires to reach the RNSe when it's out of the dash, it might help if you order them a little longer. Make sure your power wires are also long enough. Now it's in place I can confirm that no more ZF related DTCs are logged, no more "greyed out" stations and much better FM reception. You can check to see if the ZF figures change in radio test menu 3 in engineering mode. Thanks to the guys at Audi4Ever.at for inventing this fix and Petroldave for guidance on wiring. Could a mod make this sticky in the RNSe quick links section please? Regards, John.
  2. Oba tematy czytałem i są o avantach i jest dodatkowo mowa o gniazdach FM1 FM2 itp których ja nie mam nawet we wzmacniaczu nie mówiąc o tym, że wzmacniacz w sedanie jest zupełnie inny, także nie widzę zastosowania do sedana.
  3. Głupieję już trochę w tym temacie także proszę o pomoc. Pacjent B6 2001r Auto kupiłem już z RNS-E, wiem, że wcześniej było jakieś symphony czy tam chorus - zwykłe ori radio. Od początku były problemy z odbiorem radia, w wwa tylko RMF i ZET. Jesli chodzi o instalację to są dwa kable antenowe - jeden fakra do diversity, drugi ISO antenowy. Mam przejściówkę ISO na Fakra i oba kable fakra podłączone tą podwójną kostką do RNS-E. Od razu pytanie, czy tak powinna wyglądać instalacja do RNS-E czy coś jeszcze trzeba przerobić? We wzmacniaczu antenowym są trzy wtyczki biała, żółta i szara. Wg rozpiski z tematu know-how odpowiadają one kolejno: -czarna/szara - antena główna FM. -żółta - Antena FM Diversity -biała - zasilanie. Z tego wnioskuję, że dwa kable podłączone do tej podwójnej wtyczki to kable antenowe - zółty i szary. Skąd w takim razie idzie zasilanie na biały kabel ? Badałem go miernikiem i nie ma na nim prądu (masa do śruby na szybie, plus do trzpienia wtyczki) chyba, że źle mierzę. Gdzieś obiło mi się o uszy, że prąd do wzmaka podaje RNS-E - jeśli tak to którym kablem skoro są dwa z RNS-E a do wzmaka mamy trzy - jakiś mostek ? Jak ewentualnie sprawdzić to zasilanie czy RNS-E je podaje ? Jeśli nie idzie z RNS-E to skąd, jakiś bezpiecznik ? Ogólnie robiłem fix z klipsem z tematu know how i nic nie dało, żeby było śmieszniej, nie ma znaczenia czy wzmacniacz jest podpięty czy nie jest, odbiór jest tak samo kijowy a mam dwa wzmacniacze, oba po fixie z klipsami i oba zachowują się tak samo - czyli jakby ich nie było
  4. A wybacz, myślałem, że końcowe tłumi a nie same końcówki przynajmniej wyglądają
  5. Masz gdzieś link do tych końcówek wydechu, ewentualnie filmik jak grają? jak było to wybacz ale nie przebrne przez caly wuntek:) ogolnie genialny kolor no i avant [emoji7]
  6. Tam nie trzeba nic odginać, pod tym kółkiem ze strzałką są dwie dziurki, tam wystarczy psiknąć kontakt spray i obrócić do oporu prawo lewo tym kółkiem i po sprawie. Zębatki przesmarowałem wazeliną techniczną na grubo i jest cisza. Po tym zabiegu błędy zniknęły, silniczki znów zaczęły działać także polecam - dzięki za tutorial. Mówiąc szczerze to nie wierzyłem że to pomoże, miałem 3 błędy z czego ten jasno niebieski silnik stał dęba całkiem ale jednak poszło Jak wyskakuje błąd przekroczonego zakresu czy tam zwarcia to tak jak ktoś pisał wyżej, kolorowe kółko trzeba przekręcić do oporu w drugą stronę razem z potencjometrem oczywiście i będzie działać. Ogólnie ciężko to źle złożyć bo potencjometr też ma ograniczenia i się w kółko nie kreci także wystarczy ustawić potencjometr tak jak kolorowe kółko, jeśli mamy skręcone kółko na maxa w prawo to strzałka na potencjometrze też powinna być na prawo. Cały koszt naprawy 10 zł a trzy silniczki które nie działały to prawie 300zł na allegro także warto:)
  7. Ja posmarowałem i jak dla mnie chodziło za ciężko więc przyciąłem wg załączonego opisu i niestety klapka latała już jak drzwi w oborze. Na szczęście miałem drugą gumkę i wystarczyło ja tylko przesmarować delikatnie żeby chodziło z gracją, także polecam po przesmarowaniu sprawdzać jak chodzi klapka schowka na zamontowanym siłowniku a nie sam siłownik w łapie bo się można zdziwić a po wycięciu powrotu raczej nie ma
  8. Jak w temacie, xlimatronik sie czasem nie wlacza razem z wlaczeniem auta, pali sie podswietlenie ale na wyswietlaczu temp nic nie ma i nie pali sie lampeczka oznaczajaca gdzie jest nawiew. Musze wyjac kluczyk i wlozyc raz jeszcze i wtedy hula. Mam caly czas tylko jeden blad 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-00 - Implausible Signal Rosstech podaje jako przyczyne niesprawna stacyjke, zegary, klimatronik lub polaczenie miedzy klimateonikiem a zegarami. Jak sprawdzic co jest wadliwe? Ktory kabel odpowiada za polaczenie z zegarami? Jak sprawdzic czy stacyjka i klimatronik sa sprawne w tej kwestii? Klimatronik jest z b7
  9. Powiedzcie mi, skąd braliście plus do kostki w rolecie, minus to mogę sobie przykręcić do karoseri ale plus chciałbym jakoś poprawnie pociągnąć z bezpiecznika, bezpośrednio z aku bym nie chciał.
  10. quidy

    Anteny w B6 sedan

    Czy w b6 sedanie jest tylko ta antena montowana nad tylną szybą czy jest gdzieś jeszcze dodatkowy wzmacniacz antenowy ? Pytam, ponieważ mam bląd anteny u siebie w autku, radio łapie jedną dwie stacje i znajomy mechanik polecił sprawdzenie tego drugiego wzmacniacza, rzekomo pod tylnym słupkiem ale zdjąłem oba i tam nic nie ma ... Na allegro pełno takich wzmacniaczy tylko czy one nie są już od avanta tylko ? http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=a4+b6+wzmacniacz+anteny&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-3-mt-0113
  11. Tak jak Bieniek pisał "najlepiej,najdrożej itp itd " aż porzygać się można. Poza tym autko fajne, mam prawie takie samo Felgi kwestia gustu - ja mam BBS CH, też nie każdemu się podoba tak jak mi vosseny nie leżą. Co do hebli to ich ceny są masakryczne i taniej idzie kupić kompletne heble z zaciskami klockami i tarczami z innego modelu niż wymieniać same tarcze w RS4 b7
  12. No ja macalem nappe, jedna z lepszych skór i wyglądało to naprawdę super no i cene kumpel dostal niesamowitą ale jak pisalem, zwykłych foteli bym nie obszywal.
  13. Kumpel obszywal e30 sedana skora nappa, fotele z przetloczeniami, rozne kolory nici plus boczki 2500zl. Ale jak masz zwykle fotele to najpierw sobie np recaro wstaw, ponizej 2k kupisz i wtedy obszywaj chyba ze na fabryke robisz ale wtedy deski nie obszywasz.
  14. Fotele przednie z a5 z tt i z r8 tez pasuja do b6/b7 jedynie z a5 coupe siedzisko tylne bedzie wezsze, oparcie bedzue dobre. Natomiast a5 sportback to to samo co b8
  15. Te Twoje fele w tym wzorze tylko w 20 calach wychodzą ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...