Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Objawy uszkodzonej turbiny


mobopx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Problem jest następujący: na 4 i 5 biegu max obroty jakie wykręcam kończą się na 3 tys... ok 110-120 km/h i szybciej nie chce. Czy to mogą być objawy uszkodzonej turbiny?

Dodam, że na biegach 1-3 osiągam max obroty tj. ok 4,5 tys czyli do odcięcia. Diagnostyka nic nie wykazuje, wymieniłem olej i dodatkowo filtr powietrza i paliwowy. Tyle wiem.

Jakieś podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to wpada w tryb awaryjny ... dziwne tylko że nie wykazuje przeładowania :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Adam napisał dziwne że nie ma błedów na vagu z reguły tryb awaryjny zostawia bład w kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to podepnę się jeszcze raz.

A jeżeli to faktycznie tryb awaryjny to jakie są szanse zeby go przestawić na normalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej :vaglogi: :vaglogi: i wrzuć do odpowiedniego działu tylko czy pogoda na to pozwoli generalnie jeśli byś rozruszał sztangę turbiny jest film na forum jak to wygląda w dziale diagnostycznym i wydłubał katalizator przegonił autko trochę może obejdzie sie bez wyjmowania turbiny i czyszczenia ale najlepiej zrób te logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie kawałek suchego asfaltu. Oglądałem filmik jak robić te logi na blokach 003 i 011

I faktycznie zostawiło błędy na VAG-u. Pokazało błąd:

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

Czyli albo wężyki dziurawe i ciągnie lewusa albo zawór N75 siedzi. Tyle wyczytałem na forum. Czy na podstawie logów będzie można sprawdzić czy N75 jest ok czy nie? Czy trzeba go wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zapieczone łopatki w turbinie przeważnie zrobisz logi będzie coś można powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej :vaglogi: :vaglogi: i wrzuć do odpowiedniego działu tylko czy pogoda na to pozwoli generalnie jeśli byś rozruszał sztangę turbiny jest film na forum jak to wygląda w dziale diagnostycznym i wydłubał katalizator przegonił autko trochę może obejdzie sie bez wyjmowania turbiny i czyszczenia ale najlepiej zrób te logi

kolega ma AHU a tam turbina jest bez zmiennej geometri wiec co Ty tam chcesz czyscic? :gwizdanie:

ja bym podmienil N75 i zobaczyl co wtedy bedzie sie dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie kolega masz rację przecież to silnik AHH ma zmienną geometrię mój faul :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?

da sie go wymienic bez kanalu. znajduje sie z lewej strony oslony rozrzadu moze znajde jakas fote zaraz gdzie on jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?

Podmień z n18 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?

Podmień z n18 :wink4:

w AHU sie nie da... tak mozna zrobic tylko w AFN :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest lokalizacja tego N75? Bo chyba w każdej wersji jest inaczej a nie znalazłem opisu... da się go wymienić bez podnoszenia albo kanału?

Podmień z n18 :wink4:

w AHU sie nie da... tak mozna zrobic tylko w AFN :gwizdanie:

A no tak :doh1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1389526764.jpg

Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:50_________________________________________________zaznaczylem strzalka gdzie znajduje sie n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak znalazłem dziada ;P 3 wężyki + 2pionwa wtyczka. Jutro będę miał nowy, ale zanim go założę spróbuje wyczyścić stary i podpiąć. Kolega tutaj fajnie to opisał i niektórym osobom się udało, podaję link:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabieram się powoli za N75 a w miedzy czasie wrzucam logi 003 i 011 może tutaj ktoś zajrzy do analizy.

011.jpg

003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...