Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Szarpanie od 1,5- 2 tyś obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem w swoim A4 97r 1,9tdi silnik 1Z.

Stracił moc, nie szedł tak jak powinien, czasem po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez jakiś czas było oki, jednak w trakcie jazdy znów brak mocy...TDI jak SDI:) albo nawet D:)

Przy wciśniętym gazie na 2tyś obrotów skacze na 1,6, czasem powoli się wkręca czasem szybciej, coś jak by go hamowało. :confused4:

Wymieniłem N75 czujnik doładowania, jak by teraz lepiej, jednak szarpanie zostało. Czytałem coś o nastawniku, nie szczelnościach itp. może miał ktoś podobny problem?

Na vagu nie ma błędów, turbo, przepływomierz, n75 oki.

Proszę o konkretne sugestie.

uzupełnij profil

Opublikowano

Sprawdz przewody powietrza, wygląda na to że dostaje go za mało, lub łapie "lewe" powietrze ... możliwe że gdzieś na dolocie do intecollera. Sprawdz opaski na przewodach i czy nie jest gdzieś pęknięty przewód ...

Raczej stawiał bym na opcje nr 2.

Opublikowano

Musisz wykonac dynamiczną diagnostyke silnika inaczej sprowadzi sie to do wymiany nie rzadko sprawnych elemantów silnika.

W Twoich okolicach na pewno jest jakiś klubowicz z VAGiem...poproś... chłopaki pomogą.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam ponownie

Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..?

Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy?

Opublikowano

Witam ponownie

Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..?

Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy?

a gdzie sa logi dynamiczne ... ?

-sprawdz uklad paliwowy [szczelnosć]

-oraz koniecznie koło pasowe na wale korbowym ...

Opublikowano

Witam ponownie

Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..?

Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy?

a gdzie sa logi dynamiczne ... ?

-sprawdz uklad paliwowy [szczelnosć]

-oraz koniecznie koło pasowe na wale korbowym ...

obstawiam również kółeczko na wale radziłbym to jak najszybciej sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...