autoexpert24 Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Witam Mam problem w swoim A4 97r 1,9tdi silnik 1Z. Stracił moc, nie szedł tak jak powinien, czasem po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez jakiś czas było oki, jednak w trakcie jazdy znów brak mocy...TDI jak SDI:) albo nawet D:) Przy wciśniętym gazie na 2tyś obrotów skacze na 1,6, czasem powoli się wkręca czasem szybciej, coś jak by go hamowało. Wymieniłem N75 czujnik doładowania, jak by teraz lepiej, jednak szarpanie zostało. Czytałem coś o nastawniku, nie szczelnościach itp. może miał ktoś podobny problem? Na vagu nie ma błędów, turbo, przepływomierz, n75 oki. Proszę o konkretne sugestie. uzupełnij profil
Belding Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 Sprawdz przewody powietrza, wygląda na to że dostaje go za mało, lub łapie "lewe" powietrze ... możliwe że gdzieś na dolocie do intecollera. Sprawdz opaski na przewodach i czy nie jest gdzieś pęknięty przewód ... Raczej stawiał bym na opcje nr 2.
Rogalotti Opublikowano 28 Października 2007 Opublikowano 28 Października 2007 Musisz wykonac dynamiczną diagnostyke silnika inaczej sprowadzi sie to do wymiany nie rzadko sprawnych elemantów silnika. W Twoich okolicach na pewno jest jakiś klubowicz z VAGiem...poproś... chłopaki pomogą. Pozdrawiam.
autoexpert24 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam ponownie Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..? Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy?
spanky Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam ponownie Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..? Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy? a gdzie sa logi dynamiczne ... ? -sprawdz uklad paliwowy [szczelnosć] -oraz koniecznie koło pasowe na wale korbowym ...
bratpit Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam ponownie Po podłączeniu komputera nie było żadnych błędów, w ciągu ostatnich dni auto straciło całkiem moc, zaczęło ciężko odpalać na zimnym silniku, szukanie usterki pod tym względem wykazało że przestawiony jest dosyć mocno kąt wtrysku. Teraz pytanie..? Od czego kąt mógł się przestawić? czy wina samej pompy? a gdzie sa logi dynamiczne ... ? -sprawdz uklad paliwowy [szczelnosć] -oraz koniecznie koło pasowe na wale korbowym ... obstawiam również kółeczko na wale radziłbym to jak najszybciej sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się