terrorbps 0 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam,mam problem z ABSem a mianowicie,ostatnio były wymieniane tarcze i klocki tył,i od tej pory pali sie kontrolka ABS i owy ABS nie działa,co mogło sie staĆ,czujnik,czy możliwe, że mechanik coś uszkodził :angry:z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 najpierw VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 myślałem ,że może czujnik nie dolega,musze poszukaĆ u siebie w okolicy kogoś gdzie moge się podłączyĆ, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 prawdopodobnie czujnik został naruszony i ma złą odległośc od koronki albo przewód jest odłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 i jeszcze takie pytanko mam,ponieważ mam Audi od niedawna i jest troszke roboty przy niej chciałem zapytaĆ co jest przyczyną tego oto zjawiska ,że jak troche dłużej przeciągne ją na biegu to ciągnie i nagle traci moc i ledwo jedzie(ale nie zawsze tak jest)przepływomież do wymiany [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 19:46_________________________________________________Dzięki Wielkie za pomoc,podepne jeszcze pod VAGa i posprawdzam czujnik i przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 musisz zrobic diagnostyke i logi prwdopodobnie masz przeładownie kierownice sie zapiekły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PEREZ1 0 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 popieram kolege co do kierownicy a to ze nie ma mocy to wchodzie w tryb serwisowy.( a jak zgasisz i zapalisz to wraca moc?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ok,jak zgasze i zapale to wraca moc i jest ok(słyszałem ,że może to byĆ przez filtr paliwa),ale jak kierownice się zapiekły bo nie kumam(sorki ,że takie pytanie zadałem ale nie znam się na tym ) z góry dzięki za wyrozumiałośĆ i pomoc[br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 23:04_________________________________________________Już wiem co to za kierownice :kox:chodzi o turbo,całkiem możliwe bo autko kupiłem od ojca a on za bardzo go nie przepalał, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Co do ABS,zajrzyj do czujników,a najlepiej tak jak pisali wyżej zapnij VAGa i bedziesz wiedział który dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ok,PEREZ1 pytałeś czy jak zgasze i zapale to czy wraca moc,tak wraca i jest ok,przeciągne na biegu i łapie muła i wtedy dam do końca gaz i ledwo jedzie,wcale się nie zbiera tak jak powinna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ok,PEREZ1 pytałeś czy jak zgasze i zapale to czy wraca moc,tak wraca i jest ok,przeciągne na biegu i łapie muła i wtedy dam do końca gaz i ledwo jedzie,wcale się nie zbiera tak jak powinna ewidentne przeładowanie,ale VAG i logi prawdę powiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Kali S4 przeładowanie mówisz,to co teraz począĆ,co będzie do wymiany,da się to jakoś naprawiĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nie koniecznie od razu do wymiany może wystarczy wyczyścić turbawke. Ale bez logów to tylko wróżby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 no tak,po niedzieli pojade się podpiąĆ i zobaczymy co jest nie tak,a wież może ile podpięcie i logi kosztują tak mniej więcej,bo w mojej starej 80tce nie podpinałem się i nie wiem ile taka przyjemnośĆ kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Kolego na temat Vaga i logów poczytaj sobie w dziale Diagnostyka Vag tam masz wszystko ładnie pięknie opisane co trzeba jak robić. Co do kosztów - to najtaniej cie wyjdzie jak kupisz sobie kabelek a jak masz smyka do elektroniki to możesz sobie nawet sam w wersji na com zrobić. Nie będziesz musiał z byle pierdołą jeździć po elektrykach cudakach którzy nie dość że cię skroją to jeszcze głupot ci naopowiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dogadaj się z kolegami z regionu,napewno któryś ma kabel i pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ok,dzięki koledzy :drinks:coś podołam,widziałem dzisiaj znajomego który kiedyś robił mi 80tke u mnie w mieście,teraz przenieśli warsztat ale mówił żebym podjechał to podepnie i zobaczy co jest nie tak,jeszcze raz dzięki,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Oby tylko nie skończyło się na sprawdzeniu błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrorbps 0 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 hehe,a dodam jeszcze do tego ABSu to jak zapale auto świeci się kontrolka ABS,jak rusze i przekrocze 18km/h to zapala sie wykrzyknik ten taki w nawiasie(!),i cały czas świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się