Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Pali na 3, szarpie, przerywa, migający CHECK - rozwiązane


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem pojawił się dzisiaj.. tzn podczas jazdy(dzisiaj bardzo deszczowo) auto zaczęło chodzić na 3 cylindry szarpać i przerywać. Podczas jazdy zaczął migać CHECK.

Podpięcie VAG-a i wyszło :

16684

16685

16686

16688

Kasowanie błędów, check zniknął ale silnik nadal przerywa. jazda kilka minut i znów check. Podpiąłem Vaga pod raz drugi i wyszło:

16684

16685

Auto od 15 tysięcy km na gazie, świece, cewki oraz kable nie wiem kiedy były wymieniane. Do tej pory wszystko idealnie.

Czy wymieniać te wszystkie 3 rzeczy czy mogło paść coś jeszcze?

Proszę o rady.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie widac ze prawdopodobnie nie domaga system zaplonowy. zacznij od sprawdzenia czy na kablach nie ma przebic oraz dobrzeby bylo wymienic swiece jezeli to nie pomoze to sprawdz cewki zaplonowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień pierwszą cewkę z czwartą i wtedy skasuj błędy i zapal. Jak błędy będą 16684 i 16688 to znaczy że cewka która wcześniej była najbliżej rozrządu jest uwalona.

Cewki najlepiej kupić 4 szt. (BERU) i warto też pomyśleć o świecach (NGK PFR6Q)

[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:44_________________________________________________Aaaaa... i mogę się mylić ale - jazda z niesprawnym układem zapłonowym może się przyczynić do przytkania katalizatora.

Jeśli się mylę proszę mnie poprawić :wink4:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:46_________________________________________________ :mysli: albo wypadanie zapłonów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za wskazówki - jutro do ASO i kupuje 4x cewki i 4 x swiece.

p.s. Podmieniałem cewki 4 z 1 ale nie miałem vaga przy sobie. Ale w pracy silnika nie zaułwazyłem zmian żadnych.

Pozdrawiam jutro dam znać jak wymienię wszytsko. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 14:36_________________________________________________Witam,

Czy kupować jakieś swiece do LPG? czy ASO zwykle czy NGK?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kupować jakieś swiece do LPG? czy ASO zwykle czy NGK?

Pozdro

Swiece dobiera się do silnika a nie do LPG. Już Ci pisałem NGK PFR6Q to są świece do twojego silnika.

Jestem ciekawy po ile zabulisz za cewki w ASO?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, bo u mnie tez jak odpalam zilmny silnik to najpierw sie dlawi zgasnie a po drugim odpaleniu juz chodzi, ale dopuki sie nie nagrzeje to nie idzie nim ruszyc, gaz do spodu a on stoi szarpie i sie dlawi. jak sie nagrzeje to juz nie ma tego problemu ani podczas jazdy ani podczas kolejnego odpalania silnika. Swiece wymienilem na nowe. Czy u mnie to problem z ukladem zaplonowym czy z czyms innym? A moze byc tak ze np czujnik temp. juz niedomaga i podaje bledna temp przy odpalaniu i dlatego gasnie za pierwszym razem?(uboga mieszanka)? doradzcie cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień pierwszą cewkę z czwartą i wtedy skasuj błędy i zapal. Jak błędy będą 16684 i 16688 to znaczy że cewka która wcześniej była najbliżej rozrządu jest uwalona.

Cewki najlepiej kupić 4 szt. (BERU) i warto też pomyśleć o świecach (NGK PFR6Q)

[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:44_________________________________________________Aaaaa... i mogę się mylić ale - jazda z niesprawnym układem zapłonowym może się przyczynić do przytkania katalizatora.

Jeśli się mylę proszę mnie poprawić :wink4:[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:46_________________________________________________ :mysli: albo wypadanie zapłonów :gwizdanie:

czy na nie ori będzie wywalało check??? jutro wymienaim świece i kolejne 3 cewki (dzisiaj wymieniłem jedną cewkę i c**j poszły kolejne diwe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam ten sam problem, migajacy check, drgania i stuki z okolic silnika, 3 msce temu zalozony stag qbox plus, czy jesli to cewka to ma to zwiazek z gwarancja jaka mam na lpg? czy to co innego? czy to czesc samochodowa silnika a nie instalacji lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...